Έφυγε χθες τελικά 17 Οκτωβρίου η αίτηση γνωμοδότησης για το “τι μέλλει γενέσθαι” μετά την παρατεταμένη απουσία του δημάρχου Γρηγόρη Κασιδόκωστα λόγω του γνωστού προβλήματος που αντιμετωπίζει η υγεία του, τόσο προς τον Γραμματέα της Περιφέρειας κ. Λιακόπουλο όσο και προς τη Δ/νση ΟΤΑ του Υπουργείου Εσωτερικών. Την αίτηση συνοδεύει το πρακτικό της απόφασης 255/2011 του Δημοτικού Συμβουλίου.
Όπως είναι γνωστό στο δημοτικό συμβούλιο της 10ης Οκτωβρίου ψηφίστηκε η πρόταση έτσι όπως διατυπώθηκε από τον συνδυασμό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ειδικοτερα τον δημοτικό σύμβουλο της αντιπολίτευσης κ. Ζυγούρη και διαμορφώθηκε από το σύνολο σχεδόν του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ο δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης κ. Ζυγούρης
Η πρόταση που ψηφίστηκε από το δημοτικό συμβούλιο έχει ως ακολούθως:
“Ζητάμε την ερμηνεία του Νόμου 3852/2010 (Καλλικράτης) και ειδικότερα το τι προβλέπεται στην περίπτωση παρατεταμένης απουσίας του Δημάρχου, λόγω ασθενείας, και αν σε ποια περίπτωση προβλέπεται διαδικασία αντικατάστασής του.
Επιπλέον διατυπώνονται τα ακόλουθα ερωτήματα:
1ον. Το Δημοτικό Συμβούλιο λειτουργεί νόμιμα;
2ον. Απαιτείται άδεια του Δημοτικού Συμβουλίου προς το Δήμαρχο για απουσία πέραν των 30 ημερών;
Τα ανωτέρω, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα ιατρικά δεδομένα”.
Την πρόταση υπερψήφισαν 17 δημοτικοί σύμβουλοι (Τσιριγώτη, Κοντονής, Σίνα, Χόβρη, Κικίλιας, Βαδάσης, Αργυροπούλου, Γκολφινόπουλος, Βασιλείου, Νιτερόπουλος, Βαμβασάκης, Δήμας, Ζυγούρης, Καπετανέας, Σκουμπούρης, Αποστολάτος, Πασακυριάκος, Γεωργουλόπουλος) και καταψήφισαν 7 (Πανάς, Σκουζής, Κασιδόκωστας, Μπελετσιώτης, Κάραγιαν, Ζαχαράτος, Κάσδαγλης). Οι Δαβάκης, Μαρτίνου και Αγαλιώτη απεχώρησαν.

