Μετά την απομάκρυνση των δύο υπαλλήλων από το Κυλικείο του Περιπτέρου στο Πανόραμα Βούλας και τα όσα ακολούθησαν (καταγγελίες, μηνύσεις κλπ.) το μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Ιωάννης Μάρκου υπέβαλλε την παραίτησή του, την οποία και μας κοινοποίησε. Τη δημοσιεύουμε αυτούσια.
ΠΡΟΣ: ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟ-ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ «ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΒΟΥΛΑΣ
Βούλα 22/5/12
ΘΕΜΑ : Υποβολή Παραίτησης
Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι Μέλη του ΔΣ
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας γνωρίσω τα παρακάτω:
Όπως ενθυμείστε, κατά τη διάρκεια της εκλογοαπολογιστικής Γενικής Συνέλευσης του Σωματείου μας στις 1/4/2012, ανακοινώθηκε ότι έχουν υποβληθεί μηνύσεις από πρώην εργαζόμενες στο εντευκτήριο του Σωματείου, κατά του Προέδρου και μελών του προηγούμενου Δ.Σ. του Σωματείου από τις 8.3.2012 για τα αδικήματα της εκβίασης και της απάτης, χωρίς να αναφερθούν περισσότερες λεπτομέρειες.
Με βάση το γεγονός αυτό, κατά τη διάρκεια της πρώτης συνεδρίασης του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, του οποίου έχω μέχρι σήμερα την τιμή να αποτελώ μέλος, που είχε ως αντικείμενο τη σύστασή του σε σώμα, ανέφερα ότι, για λόγους ηθικής και δεοντολογίας και με βάση τα όσα αναφέρθηκαν στη Γενική Συνέλευση, ευκταίο θα ήταν κανένα από τα μέλη του νέου ΔΣ που συμμετείχαν και στο προηγούμενο ΔΣ , μηδέ εξαιρουμένου και του εαυτού μου, να μην θέσει υποψηφιότητα για τη θέση του Προέδρου, καθώς ο Πρόεδρος είναι αυτός που εκπροσωπεί το Σωματείο έναντι τρίτων και Δημοσίων Αρχών.
Ταυτόχρονα πρότεινα, την άμεση τοποθέτηση ορκωτού λογιστή στο εντευκτήριο, ενώ δήλωσα σαφώς ότι επιφυλάσσομαι της χρήσης παντός δικαιώματός μου, εάν διαπιστωθεί η ύπαρξη ενεργειών κατά τη διαχείριση της ανωτέρω υπόθεσης οι οποίες δεν έτυχαν της έγκρισής μου και οι οποίες θα είχαν ως αποτέλεσμα τη δυσφήμησή μου, απόψεις οι οποίες συνεχίζουν να ισχύουν.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι η άποψή μου σε ότι αφορά τη λύση της συνεργασίας με τις συγκεκριμένες υπαλλήλους ήταν ότι δεν διαφωνώ με αυτή ως απόφαση, εφόσον προκύπτει ως αναγκαιότητα από τα δεδομένα λειτουργίας του εντευκτηρίου, αλλά ότι θα πρέπει να τηρηθούν απαρέγκλιτα όλες οι νομικές και προπάντων ηθικές διαδικασίες.
Στις 2/5/12 κοινοποιήθηκε στο νέο ΔΣ εξώδικος δήλωση των πρώην εργαζομένων σύμφωνα με την οποία αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι έχουν ήδη υποβάλει μηνύσεις κατά του προηγούμενου Δ.Σ. του Σωματείου μας από τις 8.3.2012 για τα αδικήματα της εκβίασης του άρθρου 385 παρ.3 ΠΚ και της απάτης του άρθρου 386 παρ.3 και ότι τα χρηματικά ποσά τα οποία αποκόμισε το σωματείο από τα ποινικά αδικήματα που κατά την γνώμη τους διέπραξε εις βάρος τους ανέρχονται στο συνολικό ποσό των 16.884,25 Ευρώ, δηλαδή 8.393,35 για την πρώτη και 8.490,90 για την δεύτερη. Με βάση τα παραπάνω, με το συγκεκριμένο εξώδικο ζητούσαν από το νέο ΔΣ εντός 48ώρου τη χορήγηση συγκεκριμένων ταμειακών παραστατικών, πρακτικών συνεδριάσεων του προηγούμενου ΔΣ, καθώς και την καταβολή του προαναφερόμενου ποσού, ειδάλλως το νέο ΔΣ «θα διαπράττει το διαρκές ποινικό αδίκημα της αποδοχής προϊόντων εγκλήματος».
Αποτελεί κοινή συνείδηση και πρακτική σε όλα τα συλλογικά όργανα, σε οποιοδήποτε επίπεδο διοίκησης, ότι σε περιπτώσεις που τίθενται θέματα τα οποία αφορούν μέλη των ΔΣ, τα μέλη αυτά απέχουν από τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ανωτέρω, και με δεδομένη τη φιλοσοφία μου ότι η συμμετοχή σε συλλογικά όργανα προϋποθέτει την υπαγωγή του «εγώ» στο συλλογικό συμφέρον, αποτελεί πεποίθησή μου ότι η παρουσία μου στο παρόν ΔΣ, δημιουργεί αυτονόητα ηθικό ασυμβίβαστο, καθώς θεωρώ ότι μπορεί να επηρεάσει την όποια απόφαση των υπολοίπων νέων μελών του ΔΣ σχετικά τον τρόπο διαχείρισης του εξωδίκου τόσο στην παρούσα φάση όσο και στο μέλλον, θέτοντας την τελικά σε καθεστώς ηθικής, ίσως και νομικής, αμφισβήτησης.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, τους οποίους ανέφερα και κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του ΔΣ στις 15/5, υπέβαλλα την παραίτηση μου από μέλος του ΔΣ κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης συνεδρίασης.
Επειδή θεωρώ ότι ακόμα και η αναφορά σκέψης παραίτησης δεν μπορεί να αποτελεί πυροτέχνημα ή προϊόν πρόσκαιρων συναισθηματισμών, αποστέλλω και την παρούσα επιστολή με σκοπό και εγγράφως να υποβάλλω την παραίτησή μου, δηλώνοντας ταυτόχρονα ότι δεν σκοπεύω να εμπλακώ στο μέλλον στα κοινά του Σωματείου μας, μέχρι να ξεκαθαρίσει πλήρως και τελεσιδίκως η υπόθεση των πρώην εργαζομένων του εντευκτηρίου.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους μου έκαναν την τιμή και με εξέλεξαν ως μέλος του ΔΣ, τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ για την γόνιμη συνεργασία που είχαμε μέχρι σήμερα και να δηλώσω την ετοιμότητά μου να βοηθήσω όποτε και όπου μου ζητηθεί.
Με ιδιαίτερη τιμή
Ιωάννης Μάρκου
Ιατρός Πολεμικής Αεροπορίας

