Με μία ολιγόλογη επιστολή προς τον επικεφαλής του συνδυασμού ΔΑΔΑ με όραμα Αγγελο Αποστολάτο, ο υποψήφιος, μέχρι πρότινος, δημοτικός σύμβουλος Νίκος Γρανίτσας δηλώνει ότι παραιτείται λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων. ΄Ετσι, αν οι λόγοι που επικαλείται ο κ. Γρανίτσας ευσταθούν (και τους οποίους εμείς δεν αμφισβητούμε), παύουν να ισχύουν τα όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό περί διαφόρων προβλημάτων μέσα στην παράταξη του Αγγελου Αποστολάτου.
Η επιστολή αναφέρει συγκεκριμένα τα ακόλουθα:
“Αξιότιμε κ. Αποστολάτο,
Θέλω να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε να με συμπεριλάβετε στον συνδυασμό ΔΑΔΑ με Όραμα.
Από το 2009 που έγινε ο συνδυασμός, έχουν υπάρξει αλλαγές με κυριότερη, την έλλειψη χρόνου εκ μέρους μου για να ασχοληθώ με τα κοινά, λόγω αυξημένου φόρτου της προσωπικής μου εργασίας.
Ως εκ τούτου επιθυμώ να παραιτηθώ της ιδιότητος του υποψηφίου δημοτικού συμβούλου. Εύχομαι καλή επιτυχία και σας διαβεβαιώ για την υποστήριξή μου.

