Ο EΞΩPAΪΣTIKOΣ ΣYΛΛOΓOΣ KATΩ BOYΛAΣ την Τετάρτη 23 Ιουνίου στις 21:00, συνεχίζοντας την παράδοση, οργάνωσε, με πολύ μεγάλη επιτυχία, το έθιμο με τις φωτιές του Αη-Γιάννη του Προδρόμου στον προαύλιο χώρο του 2ου δημοτικού σχολείου Βούλας. Η συμμετοχή του κόσμου ήταν πολύ μεγάλη, τέτοια ώστε να μην επαρκούν οι καρέκλες και πολλοί να κάθονται στις παρακείμενες κερκίδες. Η διάθεση του κόσμου από την αρχή ήταν θετική και αυτό φάνηκε σε όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Στην αρχή το χορό ξεκίνησε η χορευτική ομάδα του συλλόγου μας και στη συνέχεια όλος ο κόσμος συμμετείχε σε αυτό το πανηγύρι. Βέβαια, νηστικό αρκούδι δεν χορεύει, όπως λέει και ο λαός μας, έτσι εκτός από την απαραίτητη μουσική και το κρασάκι, υπήρχαν πολύ νόστιμα μεζεδάκια και γλυκά. Δεν θα μπω στον πειρασμό να αναφέρω ποιοι τοπικοί παράγοντες παρευρέθησαν, γιατί σίγουρα θα ξεχάσω κάποιους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και πάλι τους χορηγούς μας, τις αρτοποιίες Στεργίου και Μαριγώνη και τους χορηγούς επικοινωνίας την Εβδόμη, τον Παλμό της Γλυφάδας και το Vimaonline.
* Ο θεμιστοκλής Κοσσίδας είναι Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό του Άγγελου Αποστολάτου Δ.Α.Δ.Α με ΟΡΑΜΑ, Γραμματέας του συλλόγου, Ορκωτός – Ελεγκτής και ιδρυτικό μέλος της ΜΚΟ «Οργάνωση για τα Δικαιώματα των Μελλοντικών Γενεών».

