Τις εντυπώσεις έκλεψε, με την εξαιρετική αγωνστική παρουσία της, η ομάδα Optimist του Ν.Α.Ο.Β.
Αυτή τη φορά ήταν το περιφερειακό πρωτάθλημα της Αθήνας , το οποίο διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία στους Ν.Ο.Κ.Βουλιαγμένης και Ν.Α.Ο.Βάρης Βάρκιζας από τις 22 μέχρι τις 30 Μαρτίου. Ταυτόχρονα, το πρωτάθλημα αποτελούσε και πρόκριση για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα.
Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 15 ιστιοδρομίες και έλαβαν μέρος συνολικά 190 αθλητές και αθλήτριες από την περιφέρεια της Αθήνας. 11 αθλητές του Ν.Α.Ο.Β. από τους συνολικά 15 που έλαβαν μέρος, πήραν την πρόκριση για το Πανελλήνιο, με τον Τέλη Αθανασόπουλο να καταλαμβάνει την 1η θέση και μάλιστα με μεγάλη βαθμολογική διαφορά από τον 2ο. Ο Νικόλαος Γκιώνης κατετάγη 5ος και ο Νικόλαος Καραγιαννίδης 10ος. Στα κορίτσια η Χρύσα Μαρίνου κατέλαβε την 7η θέση, η Βικτωρία Σμυρνιούδη 11η, η Ναταλία Καλπάκα 12η και η Ελένη Λιόκη την 38η .
Στην κατηγορία Laser 4.7 προκρίθηκε η αθλήτρια του ΝΑΟΒ Αθηνά Τερζόγλου.

