“Οι δύο πλαζ της Βούλας, πρέπει να περιέλθουν στην αποκλειστική κατοχή του Δήμου”. Αυτή είναι η θέση του επικεφαλής του συνδυασμού “Βούλα – Βάρη – Βουλιαγμένη Πόλη για να ζεις”, Γρηγόρη Κωνσταντέλλου.
Παράλληλα θεωρεί πως οι μόνες χρήσεις, που αυτές πρέπει να περιλαμβάνουν είναι αθλητικές και λουτρικές.
Ως εναλλακτική λύση, και προκειμένου να έχει έσοδα ο Δήμος για τη συντήρησή τους, λέει ναι στη σύμπραξη Δήμου – και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), για καθημερινές και μόνο δραστηριότητες των επισκεπτών.
Ακούστε ζωντανά τις θέσεις του Γρηγόρη Κωνσταντέλλου στο video που ακολουθεί.

