ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΣ: “Δεσμευόμαστε για μια πόλη αποκλειστικής κατοικίας”
Επειδή πάνω στο θέμα του πολεοδομικού καθεστώτος της Βούλας δημιουργείται πολύς θόρυβος, μεγάλη παραφιλολογία, και διαστρέβλωση των θέσεων και προθέσεων του συνδυασμού ΔΑΔΑ με όραμα, ο Άγγελος Αποστολάτος με την ακόλουθη ανακοίνωση διευκρινίζει και δεσμεύεται:
Αγαπητοί συνδημότες,
Επικοινωνούμε και πάλι μαζί σας για να σας κάνουμε γνωστές ορισμένες σκέψεις μας και να διατρανώσουμε τη θέλησή μας για τον αγώνα που μας περιμένει μετά την ενοποίηση των τριών πόλεων Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης. Η πρόκληση είναι μεγάλη. Τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουμε σημαντικά.
Το γνωρίζουμε και δε μας φοβίζει.
Μαθημένοι στους αγώνες είμαστε έτοιμοι να δώσουμε άλλον ένα, νικηφόρο και αυτόν, όπως τόσοι άλλοι. Δεν έχουμε δικαίωμα να αποτύχουμε γιατί η ευκαιρία είναι μοναδική.
Οι τρεις πόλεις μας-στολίδια της Αττικής και, γιατί όχι, όλης της Ελλάδας-θα εξακολουθήσουν να είναι στην πρωτοπορία, θα διατηρήσουν και θα βελτιώσουν όπου χρειάζεται την ενιαία πλέον φυσιογνωμία τους και θα παραμείνουν αποκλειστικής κατοικίας. Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο και το εγγυώμεθα με αίσθημα ευθύνης και βαθειά πίστη.
Πόλη αποκλειστικής κατοικίας
Για μας στη Δ.Α.Δ.Α, δεν τίθεται θέμα συζήτησης. Αποτελεί δέσμευση αλλά και υποχρέωση στον τόπο που μας γέννησε και μας ανάστησε, μέριμνα και κληρονομιά για τα παιδιά και τα εγγόνια μας.
Το ειδικό πολεοδομικό καθεστώς της αποκλειστικής κατοικίας που ισχύει και θα εξακολουθήσει να ισχύει, είναι πλήρως κατοχυρωμένο και προϋποθέτει ρητά ότι στους οικοδομήσιμους χώρους όλου του νέου ρυμοτομικού σχεδίου επιτρέπεται χρήση μόνο κατοικίας. Το καθεστώς της αποκλειστικής κατοικίας είναι προνόμιο και δικαίωμα που επιτρέπει στην πόλη να διατηρεί τη φυσιογνωμία της και να εξασφαλίζει στους κατοίκους της μια ζωή ποιοτική, αλλά και στους επισκέπτες να απολαμβάνουν ευχάριστες ώρες.
Καμία κανονιστική πράξη ή απόφαση της κεντρικής διοίκησης δεν μπορεί να ανατρέψει το συνταγματικά κατοχυρωμένο καθεστώς της αποκλειστικής κατοικίας, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Δημοτικού Συμβουλίου. Αυτό ας το έχουν υπ’ όψιν τους όσοι ενδεχομένως έχουν άλλες σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού τους. Εμείς πάντως-το επαναλαμβάνουμε για μια ακόμη φορά-εγγυώμεθα απολύτως και δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε τον χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία της Πόλης, όπως την προίκισε η φύση και τη διασφάλισε ο νομοθέτης.
Πόλη αποκλειστικής κατοικίας.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς και θα χαρώ να έχω τις σκέψεις και τις προτάσεις σας για το μελλοντικό μας Δήμο.
Υποψήφιος Δήμαρχος

