Ο Παναγιώτης Πετράκης και η Νάντια Μπουλέ στο Θέατρο Badminton με την παράσταση “Μένουμε πάντα παιδιά” την Πέμπτη 14,Παρασκευή 15 και το Σάββατο 16 Ιουλίου 2011.
Στην παράσταση θ’ αποδοθούν τραγούδια που άφησαν εποχή κι έκαναν το ντεμπούτο τους στις ταινίες του Γιάννη Δαλιανίδη όπως «Γλυκιά ζωή», «Ένας ουρανός μ’ αστέρια», «Έχω στενάχωρη καρδιά», «Τόσα καλοκαίρια», «Θα πιώ απόψε το φεγγάρι», «Άνοιξε πέτρα», «Crazy girl», «Καμαρούλα», «Έκλαψα χθες», «Είμαι γυναίκα του γλεντιού», «Φεύγουν τα χρόνια», «Μένουμε πάντα παιδιά». Τη μουσική παράσταση επιμελείται ο Μάκης Δελαπόρτας.
Θέατρο Badminton – Μουσικό Προαύλιο Θέατρο Badminton
Πάρκο Σχολής Χωροφυλακής
Τηλέφωνο: 211 10 100 20
Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011, ώρα: 21:30
Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011, ώρα: 21:30
Σάββατο 16 Ιουλίου 2011, ώρα: 21:30
Εισιτήρια :
Κανονικό: 20€
Φοιτητικό: 15€
(Η τιμή των εισιτηρίων δεν περιλαμβάνει ποτό, ούτε είναι υποχρεωτικό)
Προπώληση εισιτηρίων: 210-8840600, στα ταμεία του θεάτρου Badminton και σε όλα τα Public.

