Για απαξίωση των ολυμπιακών εγκαταστάσεων κατηγορεί την Κυβέρνηση η Υπεύθυνη Τομέα Αθλητισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Β΄ Αθηνών, Άννα Καραμανλή.
Η κ. Καραμανλή, με ερώτησή της προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Πολιτισμού και Αθλητισμού, θέτει το ζήτημα της αξιοποίησης των ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Η Βουλευτής κάνει λόγο για εικόνα πλήρους εγκατάλειψης στα Ολυμπιακά Ακίνητα και για θολό καθεστώς λειτουργίας τους. Και όλα αυτά τη στιγμή που η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού υποστηρίζει ότι η διαχείριση των Ολυμπιακών Ακινήτων γίνεται με έμφαση «στην εξοικονόμηση δημοσιονομικών πόρων και στη μεγιστοποίηση της ωφελιμότητας.
Αφού υπογραμμίζει ότι πρόκειται για εθνική περιουσία που δεν μπορεί να απαξιώνεται καθημερινά, ρωτά τους αρμόδιους Υπουργούς:
• Ποιο είναι το σημερινό ιδιοκτησιακό καθεστώς κάθε Ολυμπιακής εγκατάστασης και ποιος ο εποπτεύων φορέας.
• Ποιο είναι το ετήσιο κόστος συντήρησης για κάθε Ολυμπιακή εγκατάσταση και ποια τα τυχόν έσοδα που αποφέρει στα δημόσια ταμεία.
• Ποιες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες, με ποια διαδικασία παραχώρησης, για ποια χρήση και με ποιο τίμημα.
• Ποιες εγκαταστάσεις βρίσκονται σε διαδικασία παραχώρησης και ποιος είναι ο σχεδιασμός της Κυβέρνησης για την αξιοποίηση των υπόλοιπων εγκαταστάσεων.

