Την υπεράσπιση του έργου της παράταξης απ’ ότι φάνηκε ανέλαβε η δημοτική σύμβουλος Νανά Κάραγιαν, στο δημοτικό συμβούλιο της 10ης Οκτωβρίου.
Έτσι ενώ οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι (Διοίκησης Δ. Δαβάκης και Καθαριότητας Γ. Μαρτίνου) δεν μίλησαν καθόλου, η Ν. Καραγιάν, σε έντονο ύψος εγκάλεσε την Ηλέκτρα Τσιριγώτη για τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας στην ανακοίνωσή της.
Όπως είναι γνωστό, η κυρία Τσιριγώτη εκτός από το θέμα της νομιμότητας της παρούσας κατάστασης στο Δήμο Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, έθετε και θέματα αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών.
Σημειώνεται πως η κυρία Μαρτίνου απεχώρησε ενώ ο Δημήτρης Δαβάκης παρακολουθούσε την εξέλιξη του Δημοτικού Συμβουλίου από τις θέσεις του κοινού.

