Μετά από τρεις μήνες το θωρηκτό Αβέρωφ επέστρεψε στη “βάση” του στο Τροκαντερό στην παραλία Παλαιού Φαλήρου, όπου ελλιμενίζεται, περιμένοντας τους πολίτες να το επισκεφθούν ως ζωντανό μνημείο του Πολεμικού Ναυτικού και της νεώτερης ιστορίας της Ελλάδας.
Το θρυλικό πλοίο είχε λύσει τους κάβους του στο τέλος του Απρίλη με προορισμό τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά για επισκευές.
Το πλοίο ωστόσο θα είναι επισκέψιμο από τα τέλη του ερχόμενου Σεπτέμβρη αφού υπολοίπονται ακόμα κάποιες εργασίες συντήρησης.
Αξίζει να σημειωθεί πως το κόστος των επισκευαστικών εργασιών στο θωρηκτό “Αβέρωφ” κάλυψαν ιδιώτες χορηγοί.

