Την Κυριακή 22 Μαϊου, διεξήχθη με επιτυχία το 4ο Μαθητικό Τουρνουά Σκακιού για μαθητές δημοτικών σχολείων στο Δήμο Παλαιού Φαλήρου.
Το τουρνουά διεξήχθη στον Πολυχώρο του Δημαρχείου υπό την εποπτεία του υποψηφίου μαιτρ Γ. Ζερδέ και έλαβαν μέρος 9 από τα 13 δημοτικά σχολεία.
Τη διοργάνωση είχε η Ένωση Συλλόγων Γονέων Π. Φαλήρου σε συνεργασία με το Δήμο και φέτος είναι η τέταρτη χρονιά που επαναλαμβάνεται με επιτυχία.

Μαθήτριες και μαθητές σε μικτές ομάδες σχεδίαζαν τις στρατηγικές τους, ασπρόμαυρα πιόνια μετακινιόντουσαν αδέξια και επιδέξια, μάτια συννέφιαζαν, χαμόγελα εμφανίζονταν, νίκες, ισοπαλίες, ήττες καταγράφονταν και ευγενικές χειραψίες ανταλάσσονταν.
Μετά από 4 ώρες ευγενούς άμιλλας έδωσαν και πάλι ραντεβού για το 2017.


