Η παράταξη του Δημάρχου, Διονύση Χατζηδάκη, απέκτησε (και πάλι) άλλη μία κυρία στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Ελένη Ράπτη-Ψαρράκου.
Η Ελένη Ράπτη-Ψαρράκου αντικατέστησε την δικηγόρο Χαρά Γιαννοπούλου, που παραιτήθηκε, όπως είχαμε αναφέρει , στα μέσα του περασμένου Ιανουαρίου λόγω της επιτυχούς εισαγωγής της, κατόπιν εξετάσεων, στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτιυργών Θεσσαλονίκης, προκειμένου να υπηρετήσει ως Δικαστής πλέον, μετά την αποφοίτησή της, τον θεσμό της Δικαιοσύνης στον πολιτικό και ποινικό τομέα.
Η νέα δημοτική σύμβουλος, Ελένη Ράπτη-Ψαρράκου, είναι Διευθύντρια του Εθνικού Ωδείου Παλαιού Φαλήρου, ενός αναγνωρισμένου οργανισμού με πλούσια δράση και πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του.

