Συναυλία – αφιέρωμα στα μέλη του ΚΑΠΗ του Δήμου Ηλιούπολης θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 27 Απριλίου στο Δημαρχιακό Μέγαρο.
Τη συναυλία, με τίτλο “Λες και ήταν χθες”, με τραγούδια από τη δεκαετία του ’30, οργανώνει το Κέντρο Αγωγής Φροντίδας Αλληλεγγύης Δήμου Ηλιούπολης, σε συνεργασία με το Εθνικό Ωδείο Ηλιούπολης, την Κυριακή 27 Απριλίου 2014, ώρα 6.30μ.μ., στην αίθουσα του θεάτρου του Δημαρχιακού Μεγάρου Ηλιούπολης.
Στο πιάνο και την ενορχήστρωση θα είναι ο κ. Γιώργος Παγιάτης
Τραγουδούν οι καθηγήτριες: Ιωάννα Κωτσαρέλη και Νατάσσα Λιάτσου
και οι μαθητές: Κλεοπάτρα Σιδερίδου, Μαρία Λίτινα, Μάριος Κουρούπης, Μίλτος Μπαντής
Συμμετέχει η Χορωδία Ενηλίκων του Εθνικού Ωδείου Ηλιούπολης.

