31.7 C
Athens

Πρωτοσέλιδα

Εορτολόγιο

Έεερχεται… (ως χαριστική βολή;)

Α) Έεερχεται .... και ο τρόμος, και ο καημός δεν λέγεται (!). Μας πληροφορούν / προετοιμάζουν να υποστούμε την... νέα ανάμιξη του κυρίου στα πολιτικά δρώμενα του ταλαίπωρου τούτου τόπου!...

Σχετικά Άρθρα

Α) Έεερχεται …. και ο τρόμος, και ο καημός δεν λέγεται (!).
Μας πληροφορούν / προετοιμάζουν να υποστούμε την …. νέα ανάμιξη του κυρίου στα πολιτικά δρώμενα του ταλαίπωρου τούτου τόπου!…

Εκείνου που (μαζί με το έτερον του ήμισυ, τον επί των Οικονομικών Υπουργό του ) μας έφεραν το ΔΝΤ και την Τρόικα, με αποτέλεσμα την αποικιοποίηση της Ελλάδας, επειδή… “λεφτά υπήρχαν” (!…).

Προπομπός /πρόγευση φαίνεται ότι ήταν η συγκέντρωση του τέως Αρχηγού του “Κινήματος” στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Πιεζόμενος αφόρητα (Σ.Σ Παρά τη θέλησή του, ή χωρίς να το γνώριζε φαντάζομαι) από ευάριθμους, πλην θερμούς νοήμονες ανιδιοτελείς οπαδούς του, που φώναζαν:
“Γιώργο γερά να φύγει η Δεξιά” και “πάμε ξανά”.

Δεν διευκρίνησαν αν εννοούσαν την “Δεξιά του Κυρίου” – μιά και η άλλη, η κομματική Δεξιά είναι ήδη φευγάτη, και αν το “πάμε” έχει σχέση με το ΚΚΕ ή το ρομαντικό τραγουδάκι εποχής:” Πάμε σαν άλλοτε… ” (ταιριάζει με τα ΚΟΜΜΑΤΟΠΑΝΗΓΥΡΑΚΙΑ).

Βέβαια κάποιοι υπερβολικοί ή και αντιπολιτευόμενοι, μίλησαν για: “άφρονα επιστροφή του δολοφόνου στον τόπο του εγκλήματος”.

Προσωπικά το βλέπω κάπως διαφορετικά.
Ναι να τον ξαναχειροκροτήσουμε, κάτω όμως από μια – α δ ι α π ρ α γ μ ά τ ε υ τ η
π ρ ο ϋ π ό θ ε σ η:

Να έχει μαζί του το έτερον του ήμισυ, τον αλήστου μνήμης συνεργάτη του Υπουργό Οικονομικών. Η Ελλάδα δεν θα ηρεμήσει, ανακάμψει, μεγαλουργήσει αν δεν (ξανα) πολιτευτούν (πακέτο) οι δυό τους.

Η Πατρίδα θα λυτρωθεί από το μαρτύριο της, μόνον αν:
Oι “Δ ι ό σ κ ο υ ρ ο ι   τ η ς   α π ε λ π ι σ ί α ς”, ή  το “Δ ί δ υ μ ο τ η ς
σ υ μ φ ο ρ ά ς”
, αναλάβει εκ νέου τα ηνία, ώστε να μας ρίξουν τη χαριστική τους βολή.

Υ.Γ Έντονος ο προβληματισμός των Ελλήνων. Αν (ξανα)έρθει θα :
– Κάνει καινούργιο Κόμμα;
– Ηγηθεί ο ίδιος ενός ακόμη απομειναδιού του “Κινήματος”, σκιαζόμενου σε άλλη πρασινάδα /φυλλωσιά;
– Περιοριστεί σε … ανταρτοπόλεμο εναντίον του νυν Αρχηγού του ΕΛΑΙΟΣΚΙΑΖΟΜΕΝΟΥ κομματιού;

Σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να “πάμε” (όπως μας προέτρεπαν τα συνθήματα) και να ψάλουμε:
Ω σ σ α ν ά  ε υ λ ο γ η μ έ ν ο ς ο  (ε π α ν)ε ρ χ ό μ ε ν ο ς  ε ν  ο ν ό μ α τ ι   τ ω ν  δ α ν ε ι σ τ ώ ν   τ ο κ ο γ λ ύ φ ω ν !… 

Ή – εναλλακτικά – να του πούμε : “Να πάει απο εκεί που μας ήρθε”!……

Διαβάστε ακόμη:

Εγγραφή στο Newsletter

Οι κορυφαίες ειδήσεις της ημέρας, απευθείας στο email σου. Κάνε εγγραφή και ενημερώσου καθημερινά με όλα όσα αξίζει να γνωρίζεις.

Με την εγγραφή σας στην λίστα παραληπτών ενημερωτικών emails (newsletter) δηλώνετε πως έχετε διαβάσει και αποδεχθεί τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου του ιστότοπου.
Το website VimaOnline.gr, κατόπιν δικής σας επιθυμίας, σας αποστέλλει ενημερωτικά newsletters. Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR), έχετε τη δυνατότητα να ελέγχετε καλύτερα τα προσωπικά σας δεδομένα. Για να μπορούμε να σας αποστέλλουμε ειδησεογραφικά newsletters, απαιτείται η συγκατάθεσή σας.

Εγγραφείτε στο vimaonline.gr στο Google News για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις της περιοχής σας.

Δείτε όλα τα τελευταία νέα από τα Νότια Προάστια και την Περιφέρεια Αττικής, τη στιγμή που αυτά συμβαίνουν, στο VimaOnline.gr.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ