Α) Έεερχεται …. και ο τρόμος, και ο καημός δεν λέγεται (!).
Μας πληροφορούν / προετοιμάζουν να υποστούμε την …. νέα ανάμιξη του κυρίου στα πολιτικά δρώμενα του ταλαίπωρου τούτου τόπου!…
Εκείνου που (μαζί με το έτερον του ήμισυ, τον επί των Οικονομικών Υπουργό του ) μας έφεραν το ΔΝΤ και την Τρόικα, με αποτέλεσμα την αποικιοποίηση της Ελλάδας, επειδή… “λεφτά υπήρχαν” (!…).
Προπομπός /πρόγευση φαίνεται ότι ήταν η συγκέντρωση του τέως Αρχηγού του “Κινήματος” στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Πιεζόμενος αφόρητα (Σ.Σ Παρά τη θέλησή του, ή χωρίς να το γνώριζε φαντάζομαι) από ευάριθμους, πλην θερμούς νοήμονες ανιδιοτελείς οπαδούς του, που φώναζαν:
“Γιώργο γερά να φύγει η Δεξιά” και “πάμε ξανά”.
Δεν διευκρίνησαν αν εννοούσαν την “Δεξιά του Κυρίου” – μιά και η άλλη, η κομματική Δεξιά είναι ήδη φευγάτη, και αν το “πάμε” έχει σχέση με το ΚΚΕ ή το ρομαντικό τραγουδάκι εποχής:” Πάμε σαν άλλοτε… ” (ταιριάζει με τα ΚΟΜΜΑΤΟΠΑΝΗΓΥΡΑΚΙΑ).
Βέβαια κάποιοι υπερβολικοί ή και αντιπολιτευόμενοι, μίλησαν για: “άφρονα επιστροφή του δολοφόνου στον τόπο του εγκλήματος”.
Προσωπικά το βλέπω κάπως διαφορετικά.
Ναι να τον ξαναχειροκροτήσουμε, κάτω όμως από μια – α δ ι α π ρ α γ μ ά τ ε υ τ η
π ρ ο ϋ π ό θ ε σ η:
Να έχει μαζί του το έτερον του ήμισυ, τον αλήστου μνήμης συνεργάτη του Υπουργό Οικονομικών. Η Ελλάδα δεν θα ηρεμήσει, ανακάμψει, μεγαλουργήσει αν δεν (ξανα) πολιτευτούν (πακέτο) οι δυό τους.
Η Πατρίδα θα λυτρωθεί από το μαρτύριο της, μόνον αν:
Oι “Δ ι ό σ κ ο υ ρ ο ι τ η ς α π ε λ π ι σ ί α ς”, ή το “Δ ί δ υ μ ο τ η ς
σ υ μ φ ο ρ ά ς”, αναλάβει εκ νέου τα ηνία, ώστε να μας ρίξουν τη χαριστική τους βολή.
Υ.Γ Έντονος ο προβληματισμός των Ελλήνων. Αν (ξανα)έρθει θα :
– Κάνει καινούργιο Κόμμα;
– Ηγηθεί ο ίδιος ενός ακόμη απομειναδιού του “Κινήματος”, σκιαζόμενου σε άλλη πρασινάδα /φυλλωσιά;
– Περιοριστεί σε … ανταρτοπόλεμο εναντίον του νυν Αρχηγού του ΕΛΑΙΟΣΚΙΑΖΟΜΕΝΟΥ κομματιού;
Σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να “πάμε” (όπως μας προέτρεπαν τα συνθήματα) και να ψάλουμε:
Ω σ σ α ν ά ε υ λ ο γ η μ έ ν ο ς ο (ε π α ν)ε ρ χ ό μ ε ν ο ς ε ν ο ν ό μ α τ ι τ ω ν δ α ν ε ι σ τ ώ ν τ ο κ ο γ λ ύ φ ω ν !…
Ή – εναλλακτικά – να του πούμε : “Να πάει απο εκεί που μας ήρθε”!……

