Η Ένωση Ποντίων Γλυφάδας “Η ΡΩΜΑΝΙΑ”, τιμά την ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, τελώντας την Κυριακή 27 Μαΐου 2012 και ώρα 11:30 π.μ., επιμνημόσυνη δέηση για τα θύματα της Γενοκτονίας, στα γραφεία του συλλόγου, πλατεία Πόντου (Κονίτσης) – Γλυφάδα.
Θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων από τις αρχές και τους φορείς της πόλης, στο μνημείο της Γενοκτονίας, που βρίσκεται έξω από τα γραφεία του συλλόγου.
Συνημμένα θα βρείτε σχετική πρόσκληση.
Η παρουσία σας θα ήταν για εμάς μεγάλη τιμή.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο,
Ο Πρόεδρος
Κυριάκος Β. Τιλγκερίδης
Παρακαλούνται οι φορείς που επιθυμούν να καταθέσουν στεφάνι ως ένδειξη τιμής στη μνήμη των 353.000 Ελλήνων που χάθηκαν στον μαρτυρικό Πόντο, να ενημερώσουν σχετικά το αργότερο έως την Τρίτη 22 Μαΐου 2012 στο τηλέφωνο 6977505890.

