Η Ιερά Μητρόπολη Γλυφάδας, Ελληνικού, Βούλας, Βουλιαγμένης και Βάρης παρέλαβε περίπου 50 τόνους φρούτα (Πρόγραμμα της Ε.Ε.) και 2 τόνους ρύζι.
Τα τρόφιμα αυτά όπως είπε ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης κ. κ. Παύλος θα διανεμηθούν από τις Ενορίες της Ιεράς Μητρόπολης σε άπορους στα πλαίσια του αμείωτου ενδιαφέροντος της Μητρόπολης, για την ανακούφιση των άπορων συνανθρώπων μας.

