Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών κ. Τάκη Θεοδωρικάκου καταβάλλεται έκτακτη ενίσχυση σε όλους τους δήμους της χώρας, συνολικού ύψους 10.770.000 €, για την κάλυψη άμεσων και επειγουσών αναγκών για την προμήθεια υλικών και παροχή υπηρεσιών, για την αποτροπή διάδοσης του κορωνοϊού Covid-19.
Τα ποσά που παίρνουν οι δήμοι του Νοτίου Τομέα
Άγιος Δημήτριος 60.000 ευρώ
Άλιμος 40.000
Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης 40.000
Γλυφάδας 60.000
Δάφνης – Υμηττού 40.000
Ελληνικού – Αργυρούπολης 60.000
Ηλιούπολης 60.000
Καλλιθέας 100.000
Μοσχάτου – Ταύρου 40.000
Νέας Σμύρνης 60.000
Παλαιού Φαλήρου 60.000
Κατεβάστε την κατάσταση με όλους τους Δήμος κάνοντας κλικ εδώ

