Υπεγράφη από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμιση και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, η σχετική έγκριση πρόσληψης συμβασιούχων εργαζομένων σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς στους ΟΤΑ, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Σχετικά με σημερινά δημοσιεύματα που επικαλούνται «κωλυσιεργία» για την ανανέωση συμβάσεων εργαζομένων σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ, το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης επισημαίνει ότι η σχετική έγκριση πρόσληψης υπεγράφη την, Τρίτη, 19 Αυγούστου, από τον Υπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη – εντός 24 ωρών από την παραλαβή του σχετικού εγγράφου από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.
Η συνεργασία του ΥΔΜΗΔ με την ΚΕΔΕ, προς όφελος των δημοτών σε όλη την επικράτεια, ήταν και είναι σε πολύ καλό επίπεδο και δεν πρόκειται να διαταραχθεί από μάλλον ατυχείς μεμονωμένες δηλώσεις.

