Λίγο μετά τις 9 το πρωί δικαστικός κλητήρας θυροκόλλησε έξω από το κτίριο της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης ασφαλιστικά μέτρα εκ μέρους του Star και του Alpha κατά της υποψηφιότητας Καλογρίτσα.
O δικηγόρος του Star, Πάνος Λαζαράτος, μιλώντας στο ΣΚΑΪ ανέφερε:
«Μας πήραν τηλέφωνο και από το ΣτΕ ότι πρέπει να κάνουμε τη συγκεκριμένη επίδοση συγκεκριμένες μέρες πριν την δικάσιμο. Ήταν η τελευταία μέρα. Σε αυτά τα μέτρα, το Star ζητάει τον αποκλεισμό της εταιρίας Καλογρίτσα, επειδή στους καταστατικούς σκοπούς της έχει και άλλους σκοπούς εκτός από το ραδιοτηλεοπτικό. Ενώ ο νόμος λέει για αποκλειστικό σκοπό. Απερρίφθη η προσωρινή διαταγή, πρέπει να εκδικαστούν και τα πραγματικά ασφαλιστικά μέτρα που θα γίνει στα μέσα Σεπτεμβρίου».
Λίγο αργότερα, στις 10.04 στην είσοδο θυροκολλήθηκαν και τα ασφαλιστικά μέτρα του ALPHA.

