Ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, παρουσιάζει αύριο Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014, τις εφαρμογές του προγράμματος «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση» (Σημεία Εξυπηρέτησης Δημότη, ηλεκτρονικές πληρωμές, αιτήματα καθημερινότητας, παρακολούθηση του προϋπολογισμού σε πραγματικό χρόνο κ.ά.), που αναπτύσσονται στο δήμο Αθηναίων.
Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στις 12 μ.μ. στο Δημαρχιακό Μέγαρο (Αθηνάς 63) και θα ακολουθήσει συζήτηση με τους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης.

