Με μια καυστική δήλωση στην προσωπική του σελίδα στο facebook o συνεργάτης του Πρωθυπουργού, Αργυροπολίτης Γιώργος Μουρούτης σχολίασε την σημερινή συνέντευξη τύπου του δημάρχου Αργυρούπολης-Ελληνικού Χρ. Κορτζίδη.
Συγκεκριμένα έγραψε:
Ρευματοκλοπή από το ρεύμα του Δήμου, λειτουργία επιχείρησης χωρίς συμβατική σχέση, απευθείας μίσθωση χώρου σε εταιρία χωρίς διαγωνισμό, όταν ο νόμος ορίζει ότι τέτοιες χρήσεις δίνονται μόνον σε φυσικά πρόσωπα, παράνομη παραχώρηση ρέματος για εμπορική εκμετάλλευση, μείωση τιμήματος στην εταιρία ένα μήνα μετά την παραχώρηση, παραχώρηση χρήσης λειτουργίας χωρίς προσκόμιση κανενός δικαιολογητικού, αποδοχή προπληρωμής μισθώματος από εταιρία χωρίς να υφίσταται συμβατική σχέση… Και ένα παιδί νεκρό…

