Αληθεύει ότι ο… “αγωνιστής” Χρ. Κορτζίδης προσπαθεί, με κάθε τρόπο, (και “θυσία” άραγε;) να εξασφαλίσει τη στήριξη της Ν.Δ.;(!).
Και αυτό το ρωτάμε γιατί, απ’ ότι πληροφορηθήκαμε, φέρεται να έχει πλησιάσει πρόσωπα της Ν.Δ. στις περιοχές προκειμένου να “προωθήσουν” αυτή του την επιθυμία.
Σ.Σ.: Μήπως τελικά είχαν απόλυτο δίκιο οι πρώην σύντροφοί του στον Περισσό όταν τον διέγραφαν κατηγορώντας τον, ανάμεσα σε άλλα, και ως σφετεριστή;

