Σε ιδιόκτητο οικόπεδο του Δήμου, που αγόρασε έναντι του ποσού των 628.000 ευρώ και βρίσκεται στην οδό Κομνηνών, η Νομαρχία Αθηνών, θα ανεγείρει τον 6ο Βρεφονηπιακό Σταθμό Αργυρούπολης.
Πρόκειται για υπερσύγχρονο σταθμό, δυνητικότητας 20 βρεφών και 20 νηπίων,που θα φυλάσσονται υπό τις πλέον ασφαλείς συνθήκες.
Με την κατασκευή του σταθμού, κάθε αίτημα οικογένειας για τη φιλοξενία των παιδιών τους θα υλοποιείται άμεσα. Ο Σταθμός που εντάχθηκε ήδη στο πρόγραμμα έργων της Νομαρχίας, θα είναι έτοιμος στο τέλος του 2011 και έχει προϋπολογισμό 1,5 εκ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.

