Ξεπεράστηκαν όλα τα εμπόδια σχετικά με την άδεια λειτουργίας του σχολείου για άτομα με ειδικές ανάγκες “Καλός Σαμαρείτης” στην Αργυρούπολη.
Μετά τη συνάντηση που είχε ο δήμαρχος Γιάννης Κωνσταντάτος, ο πρόεδρος του Ιδρύματος πατέρας Δημήτριος Νάτσης και ο αντιπεριφερειάρχη Χρήστος Καπάνταης με τον Υπουργό Πρόνοιας κύριο Κεγκέρογλου και μετά από ουσιαστικό διάλογο εξασφαλίσθηκε η άδεια λειτουργίας του χώρου που φιλοξενεί παιδιά με εγκεφαλική παράλυση.
Λίγες μέρες πριν, είχε προηγηθεί επίσκεψη του Αντιπεριφερειάρχη Νοτίου Τομέα Χρήστου Καπάταη στο Δημαρχείο Αργυρούπολης όπου βασικό θέμα συζήτησης υπήρξε η άδεια λειτουργίας του ιδρύματος «Καλός Σαμαρείτης».
Με ιδιαίτερη ευαισθησία και μετά από γόνιμο και ειλικρινή διάλογο κατέληξαν να συντονίσουν τις ενέργειές τους γι΄αυτό το χρόνιο πρόβλημα και να απευθυνθούν πλέον άμεσα στο αρμόδιο υπουργείο – όπως και έκαναν – για να προκληθεί νομοθετική ρύθμιση καθώς και στις κοινοβουλευτικές ομάδες των κομμάτων και για να ενημερωθούν και για να στηρίξουν την γρήγορη επίλυση του θέματος.
Ο “Καλός Σαμαρείτης”
Ο «Καλός Σαμαρείτης» είναι ένα Σωματείο αναγνωρισμένο ως ειδικώς φιλανθρωπικό με υπουργική απόφαση 2288/ 18-8-1978 του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας. Εποπτεύεται και ελέγχεται από τη Διεύθυνση Πρόνοιας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών και από τη Διεύθυνση ΑμεΑ του Υπουργείου Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης και προσφέρει καθαρά κοινωνικό έργο.
Ιδρύθηκε το 1978 από τον Πρωτοπρεσβύτερο Δημήτριο Νάτση και ομάδα γονέων ατόμων με αναπηρία που πάσχουν κυρίως από εγκεφαλική παράλυση.
Διατηρεί οργανωμένο Επιστημονικό Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας και Απασχόλησης στην Αργυρούπολη, όπου περιθάλπει 35 ΑμεΑ και των δύο φύλων, εφόρου ζωής, που πάσχουν από βαριά νοητική υστέρηση και σύνοδα σύνδρομα που δεν τα φιλοξενούν άλλα παρεμφερή ιδρύματα.
Σκοπός του Σωματείου είναι η προστασία , πρόνοια, βοήθεια και περίθαλψη ιατροκοινωνικού χαρακτήρα των νοητικά υστερούντων και σπαστικών παιδιών που έχουν ανάγκη προστασίας και εκπαίδευσης. Σκοπός, επίσης του σωματείου είναι η κοινωνική ενσωμάτωση και αποκατάσταση των παιδιών αυτών μέσα από τόνωση της αποδοχής κάθε ανθρώπου ,τόσο από την οικογένειά του όσο και από την κοινωνία.
Η μεταφορά και εξυπηρέτηση των ΑμεΑ γίνεται με Λεωφορεία από την ευρύτερη περιοχή της Νοτίου Αττικής, ευθύνη και δαπάνη του Κέντρου, καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής από τις 8:00 το πρωί έως τις 2:30 το μεσημέρι.
Το Κέντρο συντηρείται οικονομικά από την προβλεπόμενη Κρατική Προνοιακή επιχορήγηση – η οποία έχει μειωθεί σημαντικά- από εισφορές φίλων, δωρεές φιλάνθρωπων και εκδηλώσεις που γίνονται γι’ αυτό το σκοπό με τη βοήθεια εθελοντών, υποχρέωση που θα έπρεπε να ήταν κύριο μέλημα της Πολιτείας.

