Εγκαίνια Εκλογικού Κέντρου της παράταξης ‘ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ» Ελληνικού-Αργυρούπολης
“Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες, φίλες και φίλοι,
Θα αποτελούσε για μένα ιδιαίτερη τιμή η παρουσία σας στα Εγκαίνια του Εκλογικού Κέντρου της παράταξής μας «ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ» Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010, ώρα 8 μ.μ, Λ Κυπρου 30, Αργυρούπολη.
Θα χαρώ ιδιαίτερα να σας δω από κοντά και, πίνοντας το αναψυκτικό ή ποτό μας, να συζητήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις για τα θέματα του δήμου μας, ή ότι άλλο σας απασχολεί.
Γιάννης Κωνσταντάτος,
Υποψήφιος Δήμαρχος Ελληνικού- Αργυρούπολης
Γραφείο Λειτουργίας – Τύπου, 6-9-2010

