Ένας ακόμα συνάνθρωπος μας έχασε τη ζωή του από κορωνοϊό, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θυμάτων στη χώρα μας στα επτά.
Όπως αναφέρουν τα τοπικά ΜΜΕ πρόκειται για 87χρονο άντρα από την Δαμασκηνιά, που νοσηλευόταν εδώ και τέσσερις ημέρες στο νοσοκομείο. Είχε μεταφερθεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ από το χωριό που βρίσκεται, όπως είναι γνωστό, σε καραντίνα.
Ο ηλικιωμένος φέρεται να έπασχε από Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια. Πριν από δύο μέρες εμφάνισε μια λοίμωξη του αναπνευστικού, μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όπου εξέπνευσε πριν από περίπου μία ώρα.

