Μεγάλο αγώνα δίνει η δημοτική αρχή Αλίμου -εδώ και ενάμιση χρόνο- για να βάλει ένα
φρένο στα υπερβολικά ψηλά κτίρια που ανεγείρουν αρκετές κατασκευαστικές εταιρείες.
Ο δήμαρχος Ανδρέας Κονδύλης είναι αποφασισμένος, έχοντας και τη στήριξη των δημοτών, ενώ δίνει το «παρών» στο Συμβούλιο
της Επικρατείας σε κάθε υπόθεση, εκθέτοντας
τις απόψεις του δήμου. Είναι χαρακτηριστικό
ότι ο δήμος έχει συνολικά προσφύγει στη δικαιοσύνη για 13 κτίρια και έχει στα σκαριά άλλες 14 προσφυγές και το ίδιο θα κάνει εφεξής και για κάθε νέα οικοδομική άδεια (κτίριο) που
προσβάλλει το πολεοδομικό και περιβαλλοντικό κεκτημένο του Αλίμου.
«Ευχαριστώ τους πολυάριθμους κατοίκους που ασχολούνται έμπρακτα με το πρόβλημα,
προσφεύγουν και οι ίδιοι στη δικαιοσύνη και αποτελούν πολύτιμους συμμάχους μας στην
προσπάθεια να προστατεύσουμε το φυσικό περιβάλλον, τη φυσιογνωμία του Αλίμου, την ποιότητα της ζωής μας και την αξία των κατοικιών μας», αναφέρει ο δήμαρχος, ευχαριστώντας
θερμά και τους δημοτικούς συμβούλους αλλά και την ομάδα εργασίας.
Αποφασισμένος να τα βάλει με τα… ύψη ο δήμαρχος Αλίμου
Διαβάστε ακόμη:
Εγγραφείτε στο vimaonline.gr στο Google News για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις της περιοχής σας.
Δείτε όλα τα τελευταία νέα από τα Νότια Προάστια και την Περιφέρεια Αττικής, τη στιγμή που αυτά συμβαίνουν, στο VimaOnline.gr.

