Με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή στις 13 Μαϊου ο βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας Ιωάννης Μιχελάκης θέτει στους Υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης και Τουρισμού κ. κ. Στουρνάρα, Χατζηδάκη και Κεφαλογιάννη το ερώτημα σχετικά με το μέλλον του Ναυτικού Ομίλου Καλαμακιου που βρίσκεται μέσα στη Μαρίνα Αλίμου.
Ως γνωστόν η μαρίνα Αλίμου περιλαμβάνεται στα σχέδια αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ.
Στην ερώτησή του ο κ. Μιχελάκης αναφέρει ανάμεσα και σε άλλα, την ανάγκη συνέχισης της ομαλής λειτουργίας του ΝΟΚ.
Συγκεκριμένα:
Κύριοι Υπουργοί,
Σύμφωνα με πρόσφατη σχετική ανακοίνωση, το ΤΑΙΠΕΔ στα πλαίσια της προσπάθειας για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας προτίθεται να παραχωρήσει τη Μαρίνα Αλίμου προς εκμετάλλευση σε ιδιώτες.
Όμως με αφορμή την παραπάνω εξέλιξη τα μέλη του Ναυτικού Ομίλου Καλαμακίου εκφράζουν την εύλογη ανησυχία τους για το ενδεχόμενο να διακυβευθεί η ομαλή συνέχιση της πλούσιας και πολυετούς αθλητικής δραστηριότητας του Ομίλου τους.
Ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμακίου από το 1947 έχει να επιδείξει μία αξιοπρόσεκτη παρουσία στα αθλητικά δρώμενα της χώρας αναδεικνύοντας Ολυμπιονίκες, Παγκόσμιους Πρωταθλητές, Βαλκανιονίκες και Πρωταθλητές Ελλάδος.
Σήμερα αριθμεί 750 μέλη και στις εγκαταστάσεις του λειτουργούν συνολικά οκτώ αθλητικά τμήματα κολύμβησης, υδατοσφαίρισης, καταδύσεων, ιστιοπλοΐας τριγώνου, ιστιοπλοΐας ανοικτής θάλασσας, αγωνιστικής αλιείας υποβρύχιας και επιφάνειας, κανόε καγιάκ και αντισφαίρισης.
Όμως η εικοσαετής σύμβαση παραχώρησης από τον ΕΟΤ του χώρου, εντός του οποίου λειτουργεί σήμερα ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμακίου – σε συνέχεια της εκεί 47χρονης παρουσίας και λειτουργίας του Ομίλου – λήγει στο τέλος του 2014 και το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την επικείμενη παραχώρηση της εκμετάλλευσης της Μαρίνας Αλίμου σε ιδιώτες, έχει προκαλέσει τον έντονο προβληματισμό των μελών του.
Το εύλογο και δίκαιο αίτημα τόσο των μελών του Ομίλου όσο και των εκατοντάδων αθλητών που χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις του είναι ανεξάρτητα από την οποιαδήποτε μεταβολή του καθεστώτος λειτουργίας της Μαρίνας Αλίμου, να παραταθεί η σύμβαση παραχώρησης υπέρ του Ναυτικού Ομίλου Καλαμακίου για όσο χρόνο αυτός διαθέτει ενεργά αθλητικά τμήματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογο προηγούμενο αντίστοιχης παραχώρησης ισχύει στην περίπτωση της Μαρίνας Παλαιού Φαλήρου και θα μπορούσε κάλλιστα να εφαρμοστεί και για την Μαρίνα Αλίμου, προκειμένου ο Ναυτικός όμιλος Καλαμακίου να συνεχίσει απρόσκοπτα την πλούσια αθλητική του δραστηριότητα.
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί :
Ποια είναι η θέση σας για το εν λόγω ζήτημα ;
Τι σκοπεύετε να πράξετε για τη διασφάλιση της ομαλής συνέχισης των δραστηριοτήτων του Ναυτικού Ομίλου Καλαμακίου ;

