Ομιλία με θέμα “Η έννοια της ολιστικής ιατρικής στην πρόληψη, αποκατάσταση και διατήρηση της υγείας στον άνθρωπο” διοργανώνουν ο Δήμαρχος Αλίμου Θάνος Ορφανός και η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αντίληψης Μαρία Μουτσάτσου, στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αλίμου (Λεωφ. Ιωνίας 96).
Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 30 Απριλίου στις 6.30 το απόγευμα.
Εισηγητής θα είναι ο καθηγητής Γεώργιος Αγγελινάκης, Ιατρός – Ψυχολόγος – Βελονοθεραπευτής. Ο καθηγητής στην ομιλία του θα αποδείξει ότι η ολιστική θέαση της φύσης του ανθρώπου από τον ίδιο προς τον εαυτό του και από τον θεραπευτή του προς αυτόν, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για την επιτυχή πρόληψη, αποκατάσταση και διατήρηση της υγείας του. Θα αναφερθεί επίσης, στην έννοια της Βιοενέργειας και συνοπτικά σε διάφορα είδη θεραπευτικής προσέγγισης της κλασικής και εναλλακτικής ιατρικής.

