Ένα ολοκαίνουργιο όχημα-πλυντήριο για κάδους απορριμμάτων, το οποίο μπαίνει αμέσως στην καθημερινή «μάχη» για μια ακόμα πιο καθαρή πόλη προμηθεύτηκε ο Δήμος Αλίμου.
Το καδοπλυντήριο προστίθεται στα περισσότερα από 50 οχήματα που έχει προμηθευτεί ο Δήμος Αλίμου στη διάρκεια της θητείας Κονδύλη, με αποτέλεσμα το «χτίσιμο» ενός ολοκαίνουργιου στόλου καθαριότητας.
Όλα αυτά, χωρίς να ληφθούν δάνεια, αξιοποιώντας μόνο όποιες δυνατότητες έχει το δημοτικό ταμείο και, φυσικά, αξιοποιώντας τα ευρωπαϊκά προγράμματα.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο δήμαρχος Ανδρέας Κονδύλης “προχωράμε μπροστά, για μια πόλη-υπόδειγμα καθαριότητας και φροντίδας στο περιβάλλον”.

