Τον Λόφο Πανί επισκέφθηκε τηλεοπτικό συνεργείο της ΕΡΤ, λίγες ημέρες πριν από την ολοκλήρωση του 1ου Συμποσίου Γλυπτικής στον Άλιμο, καταγράφοντας τη νέα δημόσια υπαίθρια γλυπτοθήκη που δημιουργήθηκε στην περιοχή.
Η κάμερα της δημόσιας τηλεόρασης περιηγήθηκε στον αναμορφωμένο χώρο, όπου μέσα σε διάστημα περίπου ενός μήνα φιλοτεχνήθηκαν και τοποθετήθηκαν έργα σημαντικών Ελλήνων γλυπτών, μετατρέποντας τον Λόφο Πανί σε έναν ανοιχτό πυρήνα πολιτισμού και τέχνης για κατοίκους και επισκέπτες.
Στο 1ο Συμπόσιο Γλυπτικής συμμετείχαν οι καταξιωμένοι δημιουργοί Θόδωρος Παπαγιάννης, Βασίλης Βασίλης, Λαζαράκης, Σκαλκώτος και Σταματόπουλος, οι οποίοι εργάστηκαν επί εβδομάδες στον χώρο, δημιουργώντας έργα που πλέον αποτελούν μέρος της δημόσιας καλλιτεχνικής ταυτότητας του Αλίμου.

Κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής ξενάγησης, παρόντες ήταν ο Θόδωρος Παπαγιάννης, επί σαράντα χρόνια καθηγητής της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και μία από τις σημαντικότερες μορφές της σύγχρονης ελληνικής γλυπτικής, καθώς και ο Γιώργος Σταματόπουλος, γνωστός για τη φιλοτέχνηση των ελληνικών όψεων των κερμάτων του ευρώ.
Στην παρουσίαση συμμετείχε και ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της πρωτοβουλίας για την πολιτιστική αναβάθμιση της πόλης και τη σύνδεση της τέχνης με τον δημόσιο χώρο.
«Η γλυπτική επιτελεί πραγματικά τον ρόλο της μόνο όταν είναι δημόσια…», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Μάνος Στεφανίδης, αποτυπώνοντας τη φιλοσοφία της νέας υπαίθριας γλυπτοθήκης του Αλίμου.

