ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ: 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024, 19:06

ΑΡΘΡΑ

Πώς η διανομή φυλλαδίων μπορεί να μετατραπεί σε μια επιτυχημένη καμπάνια;

0 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024, 13:27

Παρόλο που η τεχνολογία έχει προοδεύσει και το ίντερνετ παρέχει νέους τρόπους προώθησης για μία επιχείρηση, δεν είναι λίγοι αυτοί που προτιμούν ακόμα τον κλασικό τρόπο διαφήμισης, με τη διανομή φυλλαδίων και άλλων προϊόντων. Ειδικά οι τοπικές επιχειρήσεις, αρέσκονται σε μια οικονομική προώθηση, κάτι που δεν μπορούν να επιτύχουν άμεσα με τη δημιουργία ενός βίντεο ή διαφήμισης, για την προβολή κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα και αυτή η προσπάθεια απαιτεί χρόνο και χρήμα για να αποδώσει. Πολλές εταιρείες χρεώνουν υπέρογκα ποσά για την προετοιμασία μιας καμπάνιας, ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλει να πετύχει μια επιχείρηση. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να εγκαταλείψουμε τις συμβατικές μεθόδους προώθησης και μάρκετινγκ.

Στις μεγάλες πόλεις, η διανομή φυλλαδίων στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη γίνεται κυρίως σε περιοχές που κινείται πολύς κόσμος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Για μια επιχείρηση που θέλει να κάνει γνωστή μία υπηρεσία ή ένα προϊόν στο ευρύ κοινό, θα επιλέξει την πρωτεύουσα, όπως και άλλες μεγάλες πόλεις, για την γρήγορη αναγνώριση του ονόματός της αλλά και της καινούριας υπηρεσίας της. Για παράδειγμα, μια αλυσίδα καταστημάτων που βρίσκεται σε όλη τη χώρα, μπορεί να κάνει χρήση όλων των τεχνικών προώθησης. Μια διανομή φυλλαδίων σε μετρό ή στον ηλεκτρικό, μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα σε σχέση με μια άλλη ψηφιακή διαφήμιση που χρειάζεται αρκετό χρόνο για να φέρει αποτελέσματα.

Η σχεδίαση ενός φυλλαδίου δεν είναι μια απλή υπόθεση. Ένας έμπειρος γραφίστας γνωρίζει πολύ καλά το μέγεθος του κειμένου που πρέπει να χρησιμοποιήσει και την ποσότητα που θα πρέπει να περιέχεται στο φυλλάδιο για να είναι κατανοητό και να διαβάζεται εύκολα. Τα χρώματα, οι εικόνες και τα γραφικά που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να είναι κατάλληλα με το προϊόν ή τις υπηρεσίες που θέλουμε να παρουσιάσουμε.

Μπορείτε να κάνετε διανομή φυλλαδίων σε περιοχές που βλέπετε ότι σας προσφέρουν υψηλότερα ποσοστά σε αγορές. Αυτό μπορείτε να το δείτε αν ζητάτε στοιχεία από τους πελάτες σας, κυρίως διεύθυνση ή ταχυδρομικό κώδικα κατά την έξοδό τους από το κατάστημα. Με αυτόν τον απλό τρόπο, μπορείτε να δείτε ποιες περιοχές είναι οι πιο δημοφιλείς για την επιχείρησή σας και να στοχεύσετε με ένα φυλλάδιο όσους κατοίκους μένουν εκεί. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να ανοίξετε ένα κατάστημα σε μία περιοχή. Η διανομή φυλλαδίων στον σταθμό του τρένου ή του μετρό στην περιοχή θα είναι πολύ αποτελεσματική για να προσελκύσετε το κοινό που θέλετε. Ένας άλλος στοχευμένος τρόπος διαφήμισης είναι και η διανομή πόρτα-πόρτα, στις κατοικίες όσων μένουν στην περιοχή ενδιαφέροντος όπου θα ανοίξετε το κατάστημα. Αν και το 79% των καταναλωτών που κρατούν ένα διαφημιστικό φυλλάδιο ρίχνουν μια ματιά, μόνο το 1-2% ανταποκρίνεται στην διαφήμιση. Αν και αυτό μπορεί να μην είναι ένα μεγάλο ποσοστό, αν λάβετε υπόψη πόσο οικονομικά μπορεί να είναι τα φυλλάδια, οδηγεί σε καλή απόδοση επένδυσης (ROI) για τις καμπάνιες σας.

Ωστόσο, οι οικολογικές ανησυχίες που υπάρχουν σε πολλές εταιρείες έχουν επηρεάσει αρκετά τη γραμμή παραγωγής φυλλαδίων. Οι καταναλωτές αρέσκονται στο να βλέπουν επιχειρήσεις να ακολουθούν βιώσιμες πρακτικές για το περιβάλλον. Αυτό έχει επηρεάσει πάρα πολύ τον παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης και σίγουρα θα τον επηρεάσει ακόμα περισσότερο στο μέλλον, μειώνοντας κατά πολύ τη χρήση του χαρτιού στη διαφήμιση.

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.