Τα σύγχρονα συστήματα ασύρματης παραγγελιοληψίας δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις για την εκτέλεση και την εγκατάσταση τους. Πλέον μπορεί κανείς με μία απλή συνδρομή να έχει ένα τέτοιο πρόγραμμα στην επιχείρησή του προκειμένου να έχει τον έλεγχο της διεκπεραίωσης των παραγγελιών αλλά και της αποθήκης των υλικών του.
Επιπλέον, ο πελάτης μπορεί να πληρώσει ασύρματα με την κάρτα του χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί στο ταμείο. Ο σερβιτόρος γνωρίζει εκ των προτέρων την διαθεσιμότητα των τραπεζιών και μπορεί να προτείνει στον πελάτη θέσεις για να κάτσει στο κατάστημα, χωρίς να έχει πλήρη εικόνα του χώρου.
Επίσης, βλέπει άμεσα τις ελλείψεις στο μενού και μπορεί να προτείνει κάποιο πιάτο αν υπάρχει και δεν βρίσκεται στο κατάλογο ή να αποτρέψει τον πελάτη να παραγγείλει φαγητό το οποίο έχει τελειώσει. Ο μάγειρας στην κουζίνα και το επιτελείο μπορεί να ενημερώσει άμεσα την εφαρμογή για τις ελλείψεις ή για κάποια καθυστέρηση που τυχόν υπάρξει. Εφόσον το μήνυμα αποσταλεί στο σερβιτόρο, αυτός με τη σειρά του ενημερώνει τον πελάτη. Η διαχείριση του προγράμματος γίνεται πολύ εύκολα μέσα από tablet ή κινητά που διαθέτουν ένα εύρος εμβέλειας, ανάλογα με τα τετραγωνικά της επιχείρησης.
Πολλοί ιδιοκτήτες βρίσκουν πολύ χρήσιμο ένα τέτοιο σύστημα γιατί τους επιτρέπει να ελέγχουν τους σερβιτόρους, τις παραγγελίας που κάνουν και τις προτιμήσεις των πελατών. Επίσης, μέσα από τα στατιστικά που παίρνουν, μπορούν να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους όπως και να αλλάζουν το μενού σύμφωνα με τις προτιμήσεις των πελατών.
Παράλληλα, η εμπειρία του πελάτη βελτιώνεται δίνοντας ένα θετικό πρόσημο στην επιχείρηση. Ένας ευχαριστημένος πελάτης δεν θα γυρίσει πάλι και θα παραγγείλει, αλλά θα μοιραστεί με τους φίλους και τους οικείους του, την ευχάριστη εμπειρία που είχε στην επιχείρηση. Με αυτό τον τρόπο η επιχείρηση διαφημίζεται από στόμα σε στόμα φέρνοντας έτσι νέους πελάτες που θα αυξήσουν τον τζίρο.
Ένα πρόγραμμα παραγγελιοληψίας https://www.elink.com.gr/ δεν περιορίζεται μόνο στην διεκπεραίωση μιας παραγγελίας και στη σωστή εκτέλεσή της. Μέσα από τη διαδικασία αυτή φαίνονται και οι παθογένειες μιας επιχείρησης που ο ιδιοκτήτης καλείται να ξεπεράσει. Γενικά, υπάρχει ένα συνολικό σύστημα διαχείρισης που μόνο όφελος μπορεί να προσφέρει σε ένα εστιατόριο ή μία καφετέρια που σέβεται τον πελάτη.
Ειδικά σε τουριστικά μέρη, η κριτική που θα ασκηθεί στο εστιατόριο ή στην καφετέρια θα επηρεάσει πολλούς που ψάχνουν για πρώτη φορά ένα μέρος να απολαύσουν την τοπική κουζίνα ή να χαλαρώσουν πίνοντας ένα ζεστό ή κρύο ρόφημα. Το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να εμπιστευτούν το διαδίκτυο στο οποίο έχουν καταγραφεί οι κριτικές των πελατών. Από εκεί τα περισσότερα σχόλια έχουν να κάνουν με την γρήγορη εξυπηρέτηση , την ποιότητα του φαγητού και τον χρόνο προετοιμασίας στις παραγγελίες. Και βέβαια όλα αυτά τα αναφέρουμε γιατί βλέπουμε πώς ένα σύστημα παραγγελιοληψίας μπορεί να επηρεάσει όλη την επιχείρηση, ακόμα και τη φήμη της.
Η προστασία των δεδομένων είναι ένα άλλο κεφάλαιο που δεν αναφέρθηκε προηγουμένως, αλλά είναι εξίσου σημαντικό. Η απώλεια των στοιχείων των πελατών αλλά και η κλοπή τους προστατεύεται από το υπάρχον σύστημα cloud. Ο πάροχος είναι υπεύθυνος να κρατάει backup ασφαλείας και να προστατεύει τα δεδομένα της επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο οι ιδιοκτήτες εστιατορίου ή καφετέριας, δεν έχουν το άγχος για το αν το σύστημα πάθει βλάβη και χαθούν τα δεδομένα, μιας και αυτό καλύπτεται από την ίδια την εταιρεία που παρέχει την εφαρμογή.
Τουριστικά εστιατόρια: Πως μπορούν να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους μέσα από το σύστημα ασύρματης παραγγελιοληψίας
0
19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024, 16:05
Σχόλια Αναγνωστών
0 Προσθήκη σχολίουΔεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.