ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ: 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023, 12:09

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Καλάθι του νοικοκυριού: Μειωμένες τιμές κατά 14% σε σχέση με την πρώτη ημέρα

0 22 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022, 12:03

Το ετήσιο κέρδος που έχει ο κάθε καταναλωτής από το “καλάθι του νοικοκυριού” είναι 1.004 ευρώ είπε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον Mega.

Eπίσης ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε πως, την πρώτη εβδομάδα της λειτουργίας του μέτρου το καλάθι κόστιζε 125 ευρώ, ενώ 8 εβδομάδες μετά πλέον κοστίζει 107,5 ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 14%. Ανάρτηση για το θέμα αυτό έκανε και στο Twitter.

«Αναλυτικά αποτελέσματα 8η εβδομάδα καλάθι: Μείωση από την αρχή στο μέσο καλάθι από 125 ευρώ σε 107,5 ευρώ -14%, -17,5 ευρώ/εβδομάδα, -75,5 ευρώ /μήνα, -907 ευρώ /έτος (1,27 βασικοί μισθοί). Χωρίς τα ηλεκτρονικά καταστήματα από 116 ευρώ σε 97 -17%, -19,3 ευρώ /εβδομάδα -84 ευρώ /μήνα και -1.004 ευρώ/έτος», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.

Επίσης μίλησε και για το θέμα του πληθωρισμού. «Δεν υπάρχει αισχροκέρδεια, οι τιμές ανέβηκαν από τον πληθωρισμό. Η άνοδος του πληθωρισμού δεν είναι αποτέλεσμα αισχροκέρδειας, οφείλεται σε αντικειμενικούς λόγους», τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, η κυβέρνηση πήρε μία σειρά μέτρων, όπως το καλάθι του νοικοκυριού, τη μείωση ασφαλιστικών εισφορών και την κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης, ώστε να ενισχύσει έμμεσα τους μισθούς.

«Η κυβέρνηση πιστεύει ακράδαντα στη μείωση φόρων. Έχουμε μειώσει 26 φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. Δεν μπορούμε εν μέσω πληθωρισμού να κάνουμε γενικά μέτρα μείωσης φόρων πια, δεν το επιτρέπει το Eurogroup και οι αγορές», σημείωσε.

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου ότι υπάρχουν παράπονα από πολίτες που μένουν στην περιφέρεια και στα νησιά, ότι δεν μπορούν να κάνουν χρήση του καλαθιού του νοικοκυριού, επειδή δεν υπάρχουν στην περιοχή τους μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ο υπουργός σημείωσε πως υπάρχουν κάποια νησιά που δεν έχουν μπει στο καλάθι του νοικοκυριού, τα οποία είναι λίγα, ενώ το μέτρο έχει καλύψει πάνω από 90% του πληθυσμού.

«Το 95% του πληθυσμού έχει καλάθι του νοικοκυριού. Το ότι μπορεί σε κάποιο απομακρυσμένο σημείο να μην έχει μεγάλο σούπερ μάρκετ, το δέχομαι. Δεν μπορούμε να πάμε στο κάθε νησί να φτιάχνουμε σούπερ μάρκετ. Ο λόγος που έχουμε βάλει τα σούπερ μάρκετ στο καλάθι του νοικοκυριού και όχι τις μικρότερες αλυσίδες είναι πολύ απλός. Εάν βάλω τα μικρότερα καταστήματα στο «καλάθι» θα τα καταστρέψω», εξήγησε.

«Επιβραβεύουμε την προσπάθεια των σούπερ μάρκετ να χαμηλώσουν τις τιμές. Εάν βάλω τα μικρά καταστήματα, που δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις τιμές των σούπερ μάρκετ, θα δούμε τα μίνι μάρκετ πάντα να είναι ακριβότερα. Καλό θα τους κάνει ή κακό;», διερωτήθηκε.

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.