ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ: 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022, 09:17

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Κυκλοφοριακή ανάσα: Προχωρούν η σήραγγα Ηλιουπόλεως και οι επεκτάσεις της Αττικής οδού

0 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022, 10:32

Κυκλοφοριακή ανάσα θα δώσουν δύο μεγάλα έργα που βρίσκονται προ των πυλών σύμφωνα με όσα είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής που ήταν καλεσμένος στο Olympia Forum. Πρόκειται για τη σήραγγα Ηλιουπόλεως και τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο. 

Ο Υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στα σπουδαία συγκοινωνιακά έργα που δρομολογούνται εντός Αττικής, με στόχο να δοθεί ανάσα στο κυκλοφοριακό. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:

«Πριν από τρεις μέρες κάναμε το αυτονόητο σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα, συνδέσαμε το λιμάνι με το αεροδρόμιο. Η υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως, η λεωφόρος Κύμης που έχει ήδη δημοπρατηθεί και έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο, είναι σημαντικά έργα. Αν δεν γίνουν αυτά τα έργα η Αθήνα το 2030 θα είναι μια απροσπέλαστη πόλη».

Ο κύριος Καραμανλής αναφέρθηκε και στην Σήραγγα Ηλιούπολης , συνδέοντας τη με το έργο του Ελληνικού, λέγοντας πως τόσα χρόνια δεν έχει γίνει κάποια σοβαρή συγκοινωνιακή μελέτη για το πως θα πάει ο κόσμος εκεί, από το κέντρο της πόλης ή από το αεροδρόμιο. Στη συνέχεια αποκάλυψε πως το Υπουργείο Υποδομών έχει συμφωνήσει με την Lamda Development να κάνει δωρεάν τη μελέτη, προκειμένου το έργο να ωριμάσει πιο γρήγορα.

«Αυτή τη στιγμή πρέπει να έχουμε έναν συνδυασμό οδικών και σιδηροδρομικών έργων για αντιμετώπιση των συγκοινωνιακών ζητημάτων. Μιλάμε για ένα πλέγμα κινήσεων για να μην γίνει η Αθήνα μια κορεσμένη πόλη.»

Στόχος του Υπουργείου για τη λεωφόρο Βουλιαγμένης είναι να "απελευθερωθεί" από τα φανάρια και να μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο που θα τροφοδοτεί οδικές αρτηρίες όπως η αστική σήρραγα, οι οποίες θα δρουν ως "συνδετικοί κρίκοι" μεταξύ των 3 δακτυλίων της πρωτεύουσας.

Σύμφωνα με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς το έργο προβλέπει την κατασκευή μίας σήραγγας μήκους λίγο παραπάνω από 3χλμ, με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς εξόδους, που θα ξεκινά να βυθίζεται στο ύψος της Καισαριανής και θα καταλήγει σε σύνδεση με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος των συνόρων Αγίου Δημητρίου και Ηλιούπολης, λίγο νοτιότερα από τον σταθμό Μετρό του Αγίου Δημητρίου.

Η διαδρομή θα απαιτεί λίγα λεπτά όταν σήμερα, σε ώρες αιχμής, απαιτούνται πάνω από 30 λεπτά. Είναι ένα πολύ σημαντικό έργο που σε συνδυασμό με την ανάπλαση στο Ελληνικό θα αλλάξει τον χάρτη των μετακινήσεων του λεκανοπεδίου.

Επεκτάσεις Αττικής Οδού

Ένα ακόμη σημαντικό έργο αφορά τις άλλες δύο επεκτάσεις της Αττικής Οδού, προς Rαφήνα και Λαύριο.

Η επέκταση προς Ραφήνα προβλέπει την παράκαμψη της Λεωφόρου Μαραθώνος και τα φανάρια των τοπικών και η άλλη προς Λαύριο προβλέπει διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού από Μαρκόπουλο προς το λιμάνι.

Οι δύο αυτές επεκτάσεις θα περιλαμβάνουν και τη γραμμή του προαστιακού, ώστε τα δύο βασικά λιμάνια να αποκτήσουν σύνδεση με μέσα σταθερής τροχιάς.


Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.