ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ: 16 ΜΑΙΟΥ 2022, 21:15

ΑΛΙΜΟΣ

Νέα Μαρίνα Αλίμου - Παρουσιάστηκε η πρώτη αρχιτεκτονική μελέτη

0 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2022, 13:53

Τη μεγαλύτερη και μια από τις ομορφότερες Μαρίνες της Ελλάδας και ολόκληρης της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, θα έχει σύντομα ο Άλιμος.

Ο σχεδιασμός της ανάπλασής της προχωράει, με σεβασμό στην καλαισθησία και το περιβάλλον, αλλά και με σεβασμό του επενδυτή στους όρους που ο Δήμος Αλίμου έχει θέσει με προηγούμενες αποφάσεις του Δημοτικού του Συμβουλίου.

Στο πλαίσιο αυτό, στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλίμου την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου, παρουσιάστηκε η πρώτη αρχιτεκτονική μελέτη - σχεδιασμός του κεντρικού τμήματος της Μαρίνας, ενώ στο προσεχές μέλλον θα ακολουθήσουν και άλλες δημόσιες παρουσιάσεις - διαβουλεύσεις.

Σύμφωνα με το βασικό χρονοδιάγραμμα, οι σχεδιασμοί, διαβουλεύσεις και αδειοδοτήσεις θα ολοκληρωθούν εντός του 2022, ώστε το επόμενο έτος να ξεκινήσουν τα έργα. 

Στην τοποθέτησή του ο δήμαρχος Ανδρέας Κονδύλης δήλωσε πως έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος με τα όσα  έδειξαν οι άνθρωποι της εταιρείας η οποία θα αναλάβει με δικά της κεφάλαια την κατασκευή της μαρίνας που θα έχει και την εκμετάλλευση. 

Ο δήμαρχος μίλησε επίσης, για τα οφέλη που θα έχει ο δήμος Αλίμου από τη μεγάλη αυτή επένδυση όπως, για παράδειγμα, τα ακίνητα που θα τους παραχωρηθούν, μεταξύ αυτών και το κτίριο στο οποίο θα στεγαστεί η Δημοτική Πινακοθήκη που περιλαμβάνει έργα γνωστών Ελλήνων ζωγράφων. 

Συμπλήρωσε δε με ιδιαίτερη έμφαση ότι στις συζητήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα με τους επενδυτές, τονίστηκε η αναγκαιότητα σεβασμού στο περιβάλλον, κάτι που αποδέχθηκαν και δεσμεύηκαν να κάνουν, καθώς και η μέριμνα για παραχώρηση χώρων στους ναυταθλητικούς κ. ά. συλλόγους που για χρόνια στεγάζονταν και δραστηριοποιούνταν μέσα στη μαρίνα. 

Δεν παρέλειψε δε να θυμίσει για άλλη μία φορά πως, για δεκαετίες ο δήμος δεν εισέπραττε τίποτα από τη λειτουργία της μαρίνας και ότι όσα κατάφερνε να εισπράξει γινόταν μετά από μεγάλη ταλαιπωρία και δικαστικές διαδικασίες. 

Στη συνέχεια ο επανεκλεγείς πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Στέφανος Διαμαντής, έδωσε τον λόγο για τις τοποθετήσεις τους επί του θέματος σε όσους δημοτικούς συμβούλους το ζήτησαν. 

Επί του θέματος τοποθετήθηκαν οι Αντιδήμαρχοι, Νίκος Αλεξόπουλος και Θεοδώρα Σύρμα και από τις παρστάξεις της μειοψηφίας οι, Θάνος Ορφανός, Νίκος Παπανικολάου, Δημήτρης Δόγκας, Ευάγγελος Τσαμήτας, Μανώλης Μιχαλέτος, Αντώνης Φουστέρης, Κώστας Χαρίτος, Δημ. Γιαννακόπουλος και Ευαγγελία Κορομπίλη

Σε γενικές γραμμές, οι ερωτήσεις αφορούσαν σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, κυκλοφοριακής μελέτης, κατάργηση κάποιων υπαρχουσών εγκαταστάσεων (αλιέων, ΝΟΚ, μέρος του πάρκινγκ, γλύστρας σκαφών κ. ά.), ενώ ζήτησαν να ενημερωθούν μεταξύ άλλων, για τα δύο ξενοδοχεία που θα ανεγερθούν, το δυναμικό των κλινών που θα διαθέτουν, το  ύψος των διαφόρων κτιρίων από τη Λ. Ποσειδώνος, τις θέσεις στάθμευσης, τον συνολικό συντελεστή δόμησης  και τον ποδηλατόδρομο. 

Αναφορικά με τις ερωτήσεις που τέθηκαν για λογαριασμό των επενδυτών, απάντησαν ο Διευθύνων Σύμβουλος, Γιώργος Κωνσταντινίδης και ο Αρχιτέκτων της τεχνικής εταιρείας που ανέλαβε τον σχεδιασμό, Γ. Τσολάκης.  

Γιώργος Κωνσταντινίδης: Μας εξέπληξε το συνεχές και επίμονο ενδιαφέρον του Δημάρχου για την εξασφάλιση των συμφερόντων του Δήμου 

"Μας εξέπληξε το συνεχές και επίμονο ενδιαφέρον του Δημάρχου, κου Κονδύλη, για την εξασφάλιση των συμφερόντων του Δήμου" είπε ο διευθύνων σύμβουλος της "ΝΕΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ" Α. Ε., που θα πραγματοποιήσει τα επενδυτικά σχέδια, Γιώργος Κωνσταντινίδης, όταν κλήθηκε να δώσει απαντήσεις εστιάζοντας στο ενδιαφέρον και την επιμονή του δημάρχου, όχι μόνο για την προστασία και το σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και για τη γενικότερη διασφάλιση των δημοτικών συμφερόντων, πέρα από τις όποιες άλλες συμβατικές υποχρεώσεις έχει. 

Επιγραμματικά τόσο ο Γ. Κωνσταντινίδης όσο και ο Γ. Τσολάκης είπαν ότι έχει γίνει η κυκλοφοριακή μελέτη, ότι δεν θα υπάρχουν γερανοί αλλά τρέιλερ, ότι όλο το κόστος της επένδυσης, που θα ξεπεράσει τα 100 εκ., ευρώ θα χρηματοδοτηθεί από την εταιρεία και ότι το δημόσιο θα εισπράξει τουλάχιστον 30 εκ. πέρα από τους φόρους, τις εισφορές κλπ. 

Επίσης, ότι τα ξενοδοχεία θα είναι δύο, δυναμικότητας 60 έως 100 δωματίων και πως, οι είσοδοι στη μαρίνα θα είναι δύο. Ως προς τα ύψη των κτιρίων θα είναι 4,5 μέτρα για τα κτίσματα με ένα όροφο, 7,5 μέτρα για τα διώροφα, με εξαίρεση τον πύργο ελέγχου που θα είναι ύψους 15 μ. προκειμένου να υπάρχει ορατότητα πάνω από τα ιστία των σκαφών. 

Για τις θέσεις στάθμευσης των οχημάτων, σε πρώτη φάση πάντα, αντικείμενο της επόμενης μελέτης είναι να δουν οι αρμόδιοι της εταιρείας με ποιο τρόπο θα δημιουργήσουν περισσότερες από τις 850 που είναι σήμερα. Πάνω σ' αυτό, είπαν ότι εξετάζεται η περίπτωση να υπάρξουν και νέες συμπληρωματικές θέσεις, εκεί που πρόκειται να χτιστεί η 2η ξενοδοχειακή μονάδα.  

Σημαντικά είναι βέβαια και τα όσα ανέφεραν για τις υπάρχουσες ναυταθλητικές εγκαταστάσεις των συλλόγων που δραστηριοποιούνται εδώ και πολλά χρόνια μέσα στη μαρίνα, αφού όπως είπαν, έχουν άριστη συνεργασία με τους ιδιοκτήτες των ιστιοπλοϊκών σκαφών, τους αλιείς και τον Ναυτικό Όμιλο Καλαμακίου.

Ανδρέας Κονδύλης: "Πάνω απ' όλα με ενδιαφέρουν τα συμφέροντα της πόλης μας". 

Μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων και απαντήσεων, ο δήμαρχος Ανδρέας Κονδύλης έκλεισε τη διαδικασία λέγοντας πως η συζήτηση που έγινε αφορούσε τον βασικό αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, ο οποίος όταν θα ολοκληρωθεί από την εταιρεία, τότε η διοίκηση θα κάνει μία δημόσια παρουσίαση, προκειμένου να ενημερωθούν οι πολίτες εκτενώς. 

Αναφορικά με τα όσα ο ίδιος έχει μέχρι σήμερα δει και συζητήσει με τους αρμόδιους της εταιρείας, σ' αυτή την α' φάση, είπε ότι τα αρχιτεκτονικά σχέδια είναι πάρα πολύ ωραία και πως, πέρα από όλα τα άλλα θετικά για το δήμο, τον ενδιαφέρουν τα 50 - 60 εκ. ευρώ που θα πέσουν μέσα στην πόλη του Αλίμου, τα οποία προστίθενται σε όποια άλλα έργα γίνουν στην περιοχή. 

Τέλος, για όλους αυτούς που διαδίδουν ότι θα κατασκευαστεί κατά μήκος της παραλίας ένα "Σινικό Τείχος", ενημέρωσε ότι είναι απόλυτα ψευδές, τονίζοντας πως, όχι μόνο δεν θα ανεγερθεί κανένα τείχος, αλλά, αντιθέτως, φεύγουν τα συρματοπλέγματα που υπάρχουν σήμερα, οι γερανοί και όλες οι ρυπογόνες χρήσεις της μαρίνας. 

Ειδικότερα για το κυκλοφοριακό, τόνισε πως θα πρέπει να γίνουν περαιτέρω μελέτες, γιατί τόσο στη Μαρίνα Φλοίσβου όσο και στο Ελληνικό υπάρχει μεγάλος κυκλοφοριακός φόρτος και αυτό είναι ένα ζήτημα που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί.

Κλείνοντας, να σημειώσουμε πως, την ενημερωτική αυτή συνεδρίαση παρακολούθησε  και ο υπεύθυνος του γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Τάσος Γαϊτάνης, ο οποίος στην σύντομη τοποθέτησή του, εξήρε την σοβαρότητα της επένδυσης και συμφώνησε με τον δήμαρχο Ανδρέα Κονδύλη, ότι έργα τέτοιας εμβέλειας, αναβαθμίζουν τον Δήμο Αλίμου, και συντελούν στην προοπτική και ανάπτυξη όλου του παραλιακού, νότιου, μετώπου, της"Αθηναϊκής Ριβιέρας".  


Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.