ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ: 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021, 21:34

ΑΡΘΡΑ

Πώς αγοράζω online τρόφιμα σε περίοδο καραντίνας

0 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021, 13:54

Η πανδημία άλλαξε πολλά πράγματα στη ζωή μας. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έφερε είναι το γεγονός ότι έκανε τα ψώνια μας πιο δύσκολη ή ακόμη και αδύνατα. Ένα από τα πρώτα μέτρα που πήραν οι Κυβερνήσεις για τον περιορισμό των κρουσμάτων του Covid ήταν το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων, με μόνη εξαίρεση τα σούπερ μάρκετ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο κόσμος να στραφεί στις διαδικτυακές αγορές για τα πάντα εκτός από τα είδη που μπορούσε να αγοράσει από το σούπερ μάρκετ. Σύντομα όμως ακόμη και αυτές οι αγορές έγιναν προβληματικές.

Ψώνια στο lockdown

Δεδομένου ότι τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ ήταν ένας από τους πολύ λίγους λόγους για τους οποίους μπορούσε να βγει κανείς από το σπίτι του κατά τη διάρκεια των lockdown, όλο και περισσότεροι άρχισαν να πηγαίνουν συχνά για ψώνια για να ξεσκάσουν από την κλεισούρα. Το αποτέλεσμα ήταν να επικρατεί πολύς συνωστισμός στα σούπερ μάρκετ και κατά συνέπεια να γίνουν και αυτά τόποι στους οποίους μπορούσε να υπάρξει υπερμετάδοση του ιού. Για να αντιμετωπίσει αυτή τη κατάσταση η Κυβέρνηση, περιόρισε τον αριθμό των πελατών που θα μπορούσαν να βρίσκονται ταυτόχρονα στα super market.

Ο περιορισμός αυτός έφερε μεγάλες ουρές έξω από τα καταστήματα κι έκανε τα ψώνια μία πολύ χρονοβόρα και αγχωτική διαδικασία. Για πολλούς, τα ψώνια για τα απαραίτητα μετατράπηκαν σε μία σκέτη ταλαιπωρία. Για να αντιμετωπίσουν αυτή τη κατάσταση, πολλοί στράφηκαν στην αγορά ειδών μπακάλικου και σούπερ μάρκετ online, χρησιμοποιώντας υπηρεσίες που προσέφεραν ήδη πολλά σούπερ μάρκετ αλλά δεν χρησιμοποιούσαν οι περισσότεροι ή νέες που δημιουργήθηκαν με αφορμή την Πανδημία.

Η αγορά τροφίμων on-line είναι μία απλή κι ευχάριστη διαδικασία η οποία μπορεί μεν να μην προσφέρει σε κάποιον που είναι κλεισμένος στο σπίτι ένα διάλλειμα από την βαρεμάρα του lockdown και μία επαφή με τον «έξω κόσμο», αλλά σίγουρα του εξασφαλίζει τα απαραίτητα με ασφάλεια, αφού ο μόνος άνθρωπος με τον οποίο θα έρθει σε επαφή σε όλη τη διαδικασία θα είναι ο μεταφορέας που θα φέρει τα ψώνια στο σπίτι.

Πώς γίνονται οι αγορές supermarket online σε περίοδο πανδημίας;

Όπως είπαμε και πριν, δεν χρειάζεται να έχετε καμία επαφή με κάποιο φυσικό σούπερ μάρκετ. Για την ακρίβεια, υπάρχουν online παντοπωλεία που δεν έχουν φυσική έδρα. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι αγορές σας θα γίνουν με ασφάλεια και χωρίς αναμονή σε ουρές. Αφού λοιπόν επισκεφθείτε ένα ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, αυτό που μένει να κάνετε είναι περιηγηθείτε σε αυτό και να γεμίσετε το ψηφιακό σας καλάθι με τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, σαν να βρίσκεστε δηλαδή στο κατάστημα της γειτονιάς σας.

Αφού γεμίσετε το καλάθι σας, θα πάτε στο «ταμείο» για να πληρώσετε. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα και κατευθείαν στο site, είτε με μετρητά κατά την παράδοση. Εννοείται ότι η πληρωμή με κάρτα είναι εντελώς ανέπαφη και είναι η καλύτερη σε περίοδο Πανδημίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι μπορείτε να εκμεταλλευτείτε και ειδικές προσφορές ή κουπόνια κατά την πληρωμή. Αυτό που μένει μετά, είναι η παράδοση.

Εννοείται μιας που μιλάμε για τρόφιμα αλλά και άλλα ενδεχομένως ευπαθή προϊόντα, είναι πολύ σημαντικό να φτάσουν στο σπίτι σας στην ώρα τους και όχι μετά από μέρες. Για να εξασφαλιστεί αυτό, τα online super market χρησιμοποιούν ειδικές υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων οι οποίες και είναι πολύ πιο γρήγορες από τις παραδοσιακές courier, ειδικά σε περίοδο πανδημίας. Οι μεταφορείς αυτοί κυκλοφορούν με ειδικά διαμορφωμένα οχήματα και μπορούν να είναι στο σπίτι σας ακόμη και με ραντεβού. Εννοείται ότι μιας και είναι οι μόνοι άνθρωποι με τους οποίους θα έρθετε σε επαφή κατά τα online ψώνια σας, οι μεταφορείς ελέγχονται με τεστ για νόσηση από τον Covid ή είναι πλήρως εμβολιασμένοι, οπότε και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως σας κολλήσουν. 

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.