ΑΡΘΡΑ

Μπανάνα: Το υγιεινό σνακ που μπορεί να είναι πράσινο, κίτρινο ή καφέ!

0 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021, 18:36

Μπορεί όταν σκεφτόμαστε την μπανάνα να έρχεται αμέσως στο μυαλό μας το κίτρινο χρώμα, αλλά η διατροφή με μπανάνες μπορεί να είναι πολύχρωμη! Είτε πράσινη, κίτρινη ή καφέ τα οφέλη της μπανάνας για τον οργανισμό είναι εκπληκτικά...

Αναρωτηθήκατε ποτέ ποιο είναι το καλύτερο σημείο ωρίμανσης για να φάτε το αγαπημένο σας υγιεινό σνακ; Πράσινη, κίτρινη ή καφέ; Ευτυχώς, στην Chiquita, γνωρίζουμε την μπανάνα απ’έξω κι ανακατωτά και με το χρήσιμο ερωτηματολόγιο παρακάτω μπορείτε να μάθετε τα πάντα σχετικά με την κατανάλωση μπανάνας, ότι χρώμα κι αν έχουν!

Μπορείς να φας πράσινες μπανάνες;

Ναι! Μάλιστα, σε πολλά μέρη του κόσμου οι άνθρωποι προτιμούν να τρώνε τις μπανάνες πράσινες. Καθώς πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο γνωρίζουν τα οφέλη της, η μπανάνα αποτελεί ένα ιδιαίτερα δημοφιλές και ευέλικτο φρούτο και οι άνθρωποι την απολαμβάνουν με διάφορους τρόπους.

Για παράδειγμα, στην Καραϊβική αποκαλούν τις πράσινες μπανάνες «σύκο της Καραϊβικής». Τις χρησιμοποιούν σαν λαχανικό και συνήθως τις κόβουν σε φέτες και τις προσθέτουν σε σαλάτες ή τις πολτοποιούν και φτιάχνουν πόριτζ.

Είναι οι πράσινες μπανάνες ωφέλιμες για τον οργανισμό;

Ναι, οι πράσινες μπανάνες έχουν εξαιρετικά οφέλη για την υγεία! Είναι καλύτερη πηγή φυτικών ινών από τις κίτρινες, και βοηθούν στην καλή υγεία του εντέρου. Επιπλέον, στο πράσινο στάδιο της ωρίμανσης έχουν λιγότερα σάκχαρα, αλλά τη μέγιστη ποσότητα βιταμινών και μετάλλων.

Ακόμη, οι μπανάνες είναι ένα από τα πιο πλούσια σε κάλιο φρούτα. Τα 100 γρ. μπανάνας περιέχουν περίπου 17,9% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας καλίου. Το κάλιο βοηθά στη ρύθμιση του νευρικού συστήματος και τη σταθεροποίηση της αρτηριακής πίεσης. Επιπλέον, οι μπανάνες είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε βιταμίνη Β6, η οποία συμβάλλει στον σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων και ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος.

Είναι οι κίτρινες (πιο ώριμες) μπανάνες καλές για την υγεία μας;

Ασφαλώς! Μια τέλεια, ώριμη, κίτρινη μπανάνα είναι το καλύτερο γρήγορο και εύκολο υγιεινό πρωινό. Καθώς οι μπανάνες ωριμάζουν, η περιεκτικότητά τους σε άμυλο μετατρέπεται σε απλά, φυσικά και υγιή σάκχαρα (σακχαρόζη, φρουκτόζη και γλυκόζη). Σε συνδυασμό με τις διαλυτές ίνες, τα φυσικά σάκχαρα προσφέρουν ενέργεια που διαρκεί.

Ποιο είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε με μια ώριμη κίτρινη μπανάνα;

Μπορείτε να κάνετε πραγματικά τα πάντα με μια ώριμη κίτρινη μπανάνα! Πρέπει να είναι το πιο υπέροχο και υγιεινό σνακ στον κόσμο και αποτελεί ιδανικό σνακ πριν ή μετά την προπόνηση, για το ταξίδι και για να έχει κάποιος μαζί όπου κι αν βρίσκετε. Ας μην ξεχνάμε την αγαπημένη συνταγή όλων με την ταπεινή κίτρινη μπανάνα: Το υπέροχο μπανανόψωμο! Ακόμη, είναι φανταστική προσθήκη σε υγιεινά smoothies και πάνω από την βρώμη ή την γκρανόλα – το απόλυτο υγιεινό πρωινό.

Τι γίνεται με τις μπανάνες με καφέ κηλίδες; Είναι χαλασμένες;

Όχι! Όσο ωριμάζει η μπανάνα, στη φλούδα της αναπτύσσονται μικρές καφέ κηλίδες. Αυτές είναι γνωστές ως “γλυκές κηλίδες” και έχουν πολλά θρεπτικά οφέλη για τον οργανισμό. Αν ξεφλουδίσετε μια μπανάνα με καφέ κηλίδες, θα ανακαλύψετε ότι το φρούτο είναι ακόμη εντάξει, απλά λίγο πιο ώριμο και γλυκό απ’ ότι ήταν όταν η φλούδα του ήταν κατακίτρινη.

Στην πραγματικότητα, όσο πιο πολλές καφέ κηλίδες υπάρχουν, τόσο πιο γλυκό είναι το φρούτο. Επομένως, μην πετάτε αυτές τις υπέροχες μπανάνες. Ακόμη και τόσο ώριμες είναι τέλειες για πολλές συνταγές, όπως η νόστιμη και εύκολη τάρτα για την Ημέρα των Ευχαριστιών!

Πως μπορούν να καταναλωθούν οι καφέ μπανάνες;

Ακόμη και αν ξεχάσατε τις μπανάνες σας και έγιναν καφέ, μην ανησυχείτε, μπορείτε ακόμη να τις χρησιμοποιήσετε! Οι καφέ ή ακόμη και οι μαύρες μπανάνες είναι τέλειες για να φτιάξετε μπανανόψωμο, smoothie μπανάνας και οποιαδήποτε συνταγή απαιτεί ψήσιμο.

Μπορείτε επίσης να καταψύξετε τις πολύ ώριμες μπανάνες και να τις συνδυάσετε με γάλα και άλλα φρέσκα φρούτα για να φτιάξετε ένα πολύ εύκολο και νόστιμο υγιεινό παγωτό. Εναλλακτικά μπορείτε να δοκιμάσετε μία από τις συνταγές μας, όπως αυτό το υπέροχο πρωτεϊνικό ρόφημα, τέλειο για μετά την προπόνηση ή αυτά τα πεντανόστιμα pancake, βάφλες και μπισκότα, και φυσικά το μπανανόψωμο – η λίστα είναι πραγματικά ατελείωτη!

Πράσινες, κίτρινες ή καφέ, οι μπανάνες αποτελούν πάντα μια σούπερ πηγή θρεπτικών συστατικών και το πιο υγιεινό σνακ που μπορείτε να φάτε. Επομένως, την επόμενη φορά που θα πάτε για ψώνια, θυμηθείτε να γεμίσετε το καλάθι σας με ένα μεγάλο τσαμπί μπανάνες.

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.