ΓΛΥΦΑΔΑ

Επεκτάσεις προς τη Γλυφάδα και Καλλιθέα σχεδιάζει η Αττικό Μετρό

0 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020, 10:18

Σχέδια για την μελλοντική επέκταση του μετρό προς Γλυφάδα και Καλλιθέα έχει ξεκινήσει να επεξεργάζεται η Αττικό Μετρό.

Η επέκταση προς τη Γλυφάδα φαίνεται να επικαιροποιείται αφού σχεδιάζεται από την Αττικό Μετρό από το 2000 όταν λειτούργησαν τα πρώτα μικρά τμήματα των γραμμών 2 και 3 αλλά ποτέ δεν προχώρησε.

Η εταιρεία τώρα εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο επέκτασης της γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα και για το λόγο αυτό έχει ξεκινήσει η εκπόνηση των απαραίτητων συγκοινωνιακών μελετών και μελετών βιωσιμότητας. Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται προβλέπει την κατασκευή τριών νέων σταθμών οι οποίοι θα συνδέουν τη Γλυφάδα με το νότιο τερματικό σταθμό της γραμμής 2 στο Ελληνικό.

Να σημειωθεί πως το περασμένο Φθινόπωρο, σε συνάντηση που είχε ο δήμαρχος Γλυφάδας με τον Υπουργό Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, είχε διατυπωθεί το αίτημα για την επέκταση της “κόκκινης γραμμής” προς το εμπορικό κέντρο της Γλυφάδας και είχε δοθεί η εντολή από τον υπουργό να ενταχθεί στον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό και να ξεκινήσουν οι διαδικασίες ωρίμανσης. Το ερώτημα παραμένει αν θα έχουμε δύο ή τρεις σταθμούς, κάτι που θα εξαρτηθεί από τη χάραξη που θα επιλεγεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες, δύο από τους τρεις νέους σταθμούς θα κατασκευαστούν επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης, ενώ το τέρμα της γραμμής θα βρίσκεται στην πλατεία Γλυφάδας (πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου). Στελέχη της Αττικό Μετρό τονίζουν ότι τα τελευταία έτη η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί ένας επιπλέον σταθμός στην περιοχή της Άνω Γλυφάδας, καθώς έχουν υποβληθεί αρκετά αιτήματα για το έργο αυτό. Ωστόσο, η κατασκευή σταθμού στην περιοχή παρουσιάζει πολλές τεχνικές δυσκολίες δεδομένου ότι οι εκσκαφές για την κατασκευή των σηράγγων θα πρέπει να γίνουν κάτω από σπίτια και όχι κάτω από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης.

Ένα ακόμα έργο υπό εξέταση είναι η επέκταση του μετρό έως την Καλλιθέα και συγκεκριμένα έως το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Για το έργο αυτό η Αττικό Μετρό επεξεργάζεται δύο σενάρια.

Τα πρώτο προβλέπει την επέκταση της γραμμής 1 των ΗΣΑΠ από το σταθμό Πετράλωνα ή από το Θησείο, με χάραξη μέσα από την Καλλιθέα έως το Σταύρος Νιάρχος, είτε μέσω της λεωφόρου Αμφιθέας, είτε μέσω της λεωφόρου Θησέως.

Η εναλλακτική επιλογή προβλέπει την επέκταση της γραμμής 4 προς την Καλλιθέα από το σταθμό της Ακαδημίας, ο οποίος αναμένεται να κατασκευαστεί επί της αφετηρίας των λεωφορείων στην ομώνυμη οδό στο πλαίσιο της πρώτης φάσης της νέας γραμμής 4.

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.