ΑΡΘΡΑ

Για μια ισόρροπη ανάπτυξη όλης της Αττικής

0 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019, 21:02

Η ανάπτυξη της Αθηναϊκής Ριβιέρας στο νότιο παραλιακό άξονα της Αττικής είναι δεδομένη. Με την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη η εκκίνηση του Ελληνικού και η ακόλουθη ανάπτυξη είναι μια δεδομένη κατάσταση και θα πρέπει όλοι να την λάβουν υπόψιν . Εννοώ αυτούς που πρέπει να ενταχθούν μέσα σ΄ αυτή την αναπτυξιακή προοπτική αλλά και για αυτούς που δεν πρέπει να μείνουν φτωχοί συγγενείς αυτής της τεράστιας προσπάθειας που θα ξεδιπλωθεί σε λίγο καιρό μπροστά μας.

Για να έχει νόημα μια τέτοια συζήτηση θα πρέπει η Αττική να κινηθεί στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης αναπτυξιακής προσπάθειας .Εγγύηση για αυτή την πορεία είναι η παρουσία κάποιων προσώπων που θα εξασφαλίσουν αυτήν την ισορροπία.

Καταρχάς του Πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη, του Υπουργού Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκου, του Υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη ,του Υπουργού Δημ. Έργων Κώστα Καραμανλή ,του Υπουργού Δικαιοσύνης Κώστα Τσιάρα και φυσικά του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη. Δεν αναφέρω τυχαία τα ονόματα αυτών των κυβερνητικών και αυτοδιοικητικών παραγόντων.

Για να υπάρξει ισορροπία συνολικά στην Αττική πρέπει απαραιτήτως να υποστηριχθεί και να ενταχθεί σε ένα αναπτυξιακό πλαίσιο και η Βόρεια Αττική. Αν δεν υπάρξει η ισόρροπη ανάπτυξη της Βόρειας με τη Νότια Αττική σε λίγα χρόνια θα χουμε ένα ακμάζοντα νότο, την Αθηναϊκή Ριβιέρα και ένα γκρίζο παρατημένο και υποβαθμισμένο βορρά, όπου αυτή η ανισορροπία θα έχει ως συνέπεια έντονες οικονομικές και κοινωνικές ανακατατάξεις . Για αυτό το λόγο προτείνω ένα εκ παραλλήλου σχέδιο με το Ελληνικό που θα φορά τη Βόρεια Αττική. Το σχέδιο αυτό θα στηρίζεται σε συγκεκριμένους άξονες για να είναι ορατό, μετρήσιμο και οριοθετημένο ώστε να έχει αποτέλεσμα για την πορεία της Αττικής

Η πρότασή μου περιέχει τους 6 πυλώνες δράσεων :

Α. Ανάπτυξη και αξιοποίηση του βασιλικού κτήματος Τατοϊου, πρόταση που ήδη έχει καταθέσει ο Πρωθυπουργός

Β. Δημιουργία του βορείου παραλιακού άξονα Αττικής Παραλιακή σύνδεση Ωρωπού με Μαραθώνα με την οδική σύνδεση των τριών ιστορικών κόμβων (Αμφιάρειο -Ραμνούντας-Τύμβος) έτσι ώστε παραλιακά να συνδεθεί η Χαλκίδα με τον Μαραθώνα

Γ. Ανάδειξη και αξιοποίηση του Μαραθώνιου δρόμου με συγκεκριμένα έργα υποδομής στον Μαραθώνα.

Δ. Αξιοποίηση ως εκπαιδευτικό κέντρο των ιστορικών φυλακών Ωρωπού και ανάδειξη του Αμφιάρειου ως σημείο αναφοράς του ιατρικού τουρισμού

Ε. Σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Ραφήνας και της Μαραθώνιας αφετηρίας με τον διεθνές Αερολιμένα Αθηνών

ΣΤ. Δημιουργία Υδροδρομίου στον Βόρειο Ευβοικό για την τουριστική σύνδεση του Ωρωπού και της Νέας Μάκρης με τα νησιά του Αιγαίου και ειδικότερα τις Σποράδες

Με αυτούς τους 6 αναπτυξιακούς πυλώνες πιστεύω ότι θα μπορέσει να μπει στον πίνακα της ανάπτυξης και η βόρεια Αττική έτσι ώστε να μπορούμε να μιλάμε πλέον για μια ισόρροπη Παναττική αναπτυξιακή προσπάθεια που να αγκαλιάζει όλες τις πλευρές της Αττικής.

Μόνο τότε θα έχει νόημα το όραμα για μια νέα εποχή στην Αττική η οποία θα αφορά όλες τις περιοχές της και όλους τους κατοίκους της .Υπό αυτές τις προϋποθέσεις αξίζει τον κόπο μια συνολική και Παναττική προσπάθεια όλων των κοινωνικών, οικονομικών και πολιτικών δυνάμεων της Αττικής με ορατό, συγκεκριμένο και μετρήσιμο στόχο για το μέλλον της Αττικής μας.



Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.