ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

Ελληνικό - Αργυρούπολη -ΣΒΑΚ: "Αλλάζουμε μαζί την πόλη μας"

0 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019, 16:49
Οι προτάσεις του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για μια ανθρώπινη πόλη

Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση των επεξεργασιών του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για τoν Δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης.

Σε συνέχεια ενός πρώτου κύκλου εργασιών και διαβουλεύσεων που περιλάμβανε καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης, διαβούλευση με τους φορείς μεταφορικού έργου, διερεύνηση ομάδων-στόχων (μαθητές, γονείς, επαγγελματίες), μετρήσεις κυκλοφοριακού φόρτου και συμπλήρωση πάνω από 1.000 ερωτηματολογίων, στη δεύτερη φάση, η Ομάδα Έργου του ΣΒΑΚ Ελληνικού-Αργυρούπολης μαζί με την μελετητική ομάδα, αναπτύσσει την «καρδιά» των προτάσεών της γι' αυτό που ονομάζεται Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα με κεντρικό στόχο τη βιώσιμη μετακίνηση και τη βιώσιμη ανάπτυξη για τον λαό της πόλης.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο δήμος απηύθυνε πρόσκληση στους πολίτες να συμμετέχουν στη Δημόσια Διαβούλευση για τη δεύτερη φάση του ΣΒΑΚ Ελληνικού – Αργυρούπολης, την Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019 στην Αίθουσα του Συνεδριακού μας Κέντρου “ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ” (Λ. Κύπρου 68, Αργυρούπολη 164 51).

Η μελετητική ομάδα του ΣΒΑK παρουσίασε τρία εναλλακτικά σενάρια προτάσεων (μηδενικό σενάριο – ήπιο σενάριο – έντονα παρεμβατικό σενάριο) που αναπτύσσονται σε τρεις χρονικούς ορίζοντες δράσης (5ετια – 10ετια – 20ετια). Μεταξύ άλλων, στα σενάρια αυτά περιγράφηκαν μέτρα και παρεμβάσεις που αφορούν στην κυκλοφοριακή οργάνωση της πόλης και στην προστασία της από την υπερτοπική κυκλοφορία, στη ρύθμιση της στάθμευσης, στην οργάνωση πράσινων διαδρομών, στην αναβάθμιση της δημοτικής συγκοινωνίας, στην ενίσχυση του δικτύου πεζοδρόμων, στην εύρυθμη λειτουργία των πεζοδρομίων, στη διαχείριση των κοινόχρηστων χώρων και στη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα.

Στις προτάσεις του ΣΒΑΚ σκιαγραφήθηκε μία άλλη πόλη. Μία πόλη που αποδεσμεύεται από τη χρήση του ΙΧ αυτοκινήτου και όσα αυτή συνεπάγεται. Μία πόλη που αφορά τον πεζό και το ποδήλατο, που πλέον αποκτούν προτεραιότητα στην κίνηση στο δημόσιο χώρο.
 

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.