ΑΡΘΡΑ

Τι δεν πρέπει να λείπει από την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου μας

0 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019, 10:57

Κατά την κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία τις περισσότερες φορές εστιάζουμε στα ζητήματα που αφορούν την εμφάνιση της ιστοσελίδας. Θέλουμε αυτή να έχει όμορφα χρώματα, που να μην κουράζουν τον χρήστη, εύκολο μενού για άμεση πρόσβαση στις διάφορες πληροφορίες και φυσικά φωτογραφικό υλικό ικανό να πείσει τον ενδιαφερόμενο να επιλέξει το δικό μας ξενοδοχείο για τις διακοπές του.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω είναι ιδιαίτερα σημαντικά και παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ξενοδοχείου από τους ενδιαφερόμενους, αλλά δεν είναι μόνο αυτά τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να προσέξουμε κατά την κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία.

Τι παραπάνω πρέπει να προσέξουμε στην κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία;

➢ Ενσωμάτωση Μηχανής Κρατήσεων (Booking Engine): Οι ιστοσελίδες πρέπει να κατασκευάζονται έτσι ώστε να μπορούν να ενσωματώσουν μια μηχανή κρατήσεων, επιτρέποντας στους επισκέπτες της ιστοσελίδας, να μπορούν να κάνουν γρήγορα και εύκολα κράτηση για την διαμονή τους.

➢ Προώθηση (SEO): Το SEO είναι περισσότερο τέχνη από ότι επιστήμη. Έχει μια μεθοδολογία, αλλά δεν έχει εγγυημένη φόρμουλα. Εδώ είναι μερικά από τα βασικά στοιχεία για ένα επιτυχημένο SEO:
✓ Έρευνα λέξεων-κλειδιών
✓ Τοπικό SEO
✓ Προσαρμογή στις ενημερώσεις του αλγορίθμου της μηχανής αναζήτησης του Google
✓ Ανάλυση Ανταγωνισμού
✓ Δημιουργία & Βελτιστοποίηση Περιεχομένου (Content Marketing)
✓ PPC & SEM

➢ Οι καμπάνιες AdWords (PPC) και το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) για τα ξενοδοχεία μπορούν να αποδώσουν σημαντική απόδοση επένδυσης (ROI). Η αποτελεσματική λοιπόν διαχείριση μιας καμπάνιας PPC και το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) χρειάζεται έρευνα, επαγρύπνηση και εμπειρογνωμοσύνη για να μπορέσουμε να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα.

➢ Social Media Marketing: Μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) είναι μια αναγκαιότητα και φυσικά αυτό πλέον κάθε ξενοδόχος το γνωρίζει. Πρέπει να μπορείτε να βρείτε και να ακολουθήσετε δημιουργικούς τρόπους για να αναδείξετε το εμπορικό σήμα σας (Brand), να εμπλακείτε στην αγορά των στόχων σας και να ενισχύσετε τις άμεσες κρατήσεις.

➢ Φιλοξενία: Η φιλοξενία (Hosting) των ιστοσελίδων είναι καλό να γίνεται σε κορυφαία data centers της Ευρώπης, παρέχοντας έτσι εγγυημένη απόδοση και γρήγορες ταχύτητες. Επίσης, προσέχουμε ώστε να φροντίζουμε για την αδιάλειπτη λειτουργία των ιστοσελίδων μας, την ασφάλεια και αποθήκευση των δεδομένων σε ξεχωριστό server, ώστε να αποφύγουμε τυχόν προβλήματα που μπορεί να οδηγήσουν ακόμα και στο να χάσουμε για πάντα τα δεδομένα μας.

➢ Τεχνική Υποστήριξη: Είναι ζωτικής σημασία, όταν προχωράτε σε κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία, να έχετε την απαραίτητη και κατάλληλη για εσάς και τους σκοπούς σας τεχνική υποστήριξη. Σίγουρα δεν μπορούμε όλοι να γνωρίζουμε πώς λειτουργεί μια ιστοσελίδα ξενοδοχείου, ωστόσο επιλέγοντας την κατάλληλη ομάδα, όλα γίνονται πιο εύκολα. Μάλιστα, μη διστάσετε να ζητήσετε να σας εκπαιδεύσουν πάνω στο κομμάτι αυτό, για να μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα πώς λειτουργεί και να μάθετε να χειρίζεστε κι εσείς κάποια κομμάτια του.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι για να αποκτήσουμε μια δυνατή εικόνα στο χώρο του διαδικτύου, η κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία θα πρέπει να γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες.

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.