ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι Έλληνες καταναλωτές «αναζητούν» ελληνικά fashion brands στις online αγορές τους στο GLAMI

0 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019, 21:32

MADE IN GREECE. Η στροφή προς τα ρούχα, τα αξεσουάρ και τα παπούτσια που φέρουν ελληνική υπογραφή ήταν μία τάση που επιβεβαιώθηκε μέσα από την έρευνα μόδας του GLAMI για το 2019. Το ολοένα και αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών να γνωρίσουν καλύτερα τους Έλληνες σχεδιαστές μόδας, να στηρίξουν την τοπική οικονομία και να μάθουν την ιστορία που κρύβεται πίσω από κάθε ρούχο που προσθέτουν στο καλάθι των αγορών τους, καθιστά την ελληνική μόδα ως το πιο δυνατό trend για το 2019.

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του www.Fashion-Research.gr τον Μάρτιο, το οποίο αποτέλεσε μια πλήρη καταγραφή μόδας σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη από το www.GLAMI.gr, τα αποτελέσματα της δεύτερης έρευνας που αφορούν τα trends του 2019 επικεντρώνονται στην μεγαλύτερη τάση που παρατηρήθηκε στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων και δεν είναι άλλη από την αναζήτηση ελληνικών fashion brands.

Είναι χαρακτηριστικό πως το 84% των Ελλήνων καταναλωτών εξέφρασε το ενδιαφέρον να αποκτήσει ένα κομμάτι που φέρει ελληνική υπογραφή ενώ, εάν έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στο ρούχο ενός Έλληνα και ενός διεθνή designer με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά και τιμή, το 76.7% θα διάλεγε αυτό που θα ήταν… Made in Greece! Όσο για το item που επιλέγουν να αγοράζουν συχνότερα από τα ελληνικά brands; Η απάντηση είναι τα φορέματα.

Αυτό το γνωρίζατε;
Ένα «παράδοξο» σχετικά με το ενδιαφέρον για την ελληνική μόδα, είναι το γεγονός ότι το 1/3 των καταναλωτών δεν γνωρίζει από ποια καταστήματα μπορεί να προμηθευτεί κομμάτια Ελλήνων designers παρόλο που περισσότεροι από το 80% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι επιθυμούν να στηρίζουν την ελληνική οικονομία αγοράζοντας τοπικές μάρκες.

Τέτοιου είδους στοιχείa, αποτελέσματα και πληροφορίες που αφορούν την καταναλωτική συμπεριφορά των users του www.GLAMI.gr, τα trends που επιλέγουν περισσότερο αλλά και τους Έλληνες σχεδιαστές που αξίζει να ακολουθεί κανείς στο Instagram, αρκεί ένα click στο www.Fashion-Research.gr για να τα… ξεκλειδώσετε.

Τι είναι το GLAMI

Το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποτελέσει ένα παγκόσμιο fashion search engine που συγκεντρώνει και οργανώνει τα πάντα σχετικά με τη μόδα σε ένα μέρος. Σήμερα, το GLAMI λειτουργεί σε 13 χώρες και μετράει περισσότερα από 250 συνεργαζόμενα e-shops στην Ελλάδα, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands. Το GLAMI αποτελεί μέρος του ομίλου Inspigroup, ενός δικτύου από fashion websites σε 14 χώρες: Τσεχία, Γερμανία, Γαλλία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Ρωσία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία, Ουκρανία, Κροατία και Ελλάδα.
 

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.