ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οι 25 προτάσεις της Ν.Δ. για την ηλεκτροκίνηση

0 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018, 22:39

Τους λόγους για τους οποίους η Νέα Δημοκρατία προκρίνει την ηλεκτροκίνηση περιέγραψε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την παρουσίαση του σχετικού προγράμματος της Ν.Δ. την Τρίτη.

Όπως ανέφερε, η Ν.Δ. ενδιαφέρεται για την ηλεκτροκίνηση:

Για να μειωθούν οι εκπομπές αερίου του θερμοκηπίου. Για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής της πόλης, με μείωση της ρύπανσης και του θορύβου.Διότι η ηλεκτροκίνηση στο μέλλον θα είναι αναπτυξιακός βραχίονας.

Τις 25 προτάσεις της Ν.Δ. για ένα μέλλον χαμηλών ρύπων παρουσίασε η σύμβουλος του κ. Μητσοτάκη για θέματα Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου:

1: Ένταξη του project (ως Διυπουργικού Έργου και Καινοτόμου Πολιτικής) υπό το συντονισμό του Γραφείου Πρωθυπουργού

2: Συγκρότηση Εθνικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για την Ηλεκτρική Κινητικότητα

3: Συγκρότηση τριών υπο-ομάδων εργασίας

4: Εκπόνηση ρεαλιστικού Εθνικού Σχεδίου Ανάπτυξης για την Ηλεκτρική Κινητικότητα

5: Ανάπτυξη δικτύου υποδομών φόρτισης

6: Στόχευση ειδικών κατηγοριών χρηστών – Ταξί (επιδότηση αγοράς, κίνητρα αντικατάστασης κλπ.)

7: Στόχευση σε ειδικές κατηγορίες χρηστών – Εταιρικά Ι.Χ (αναστολή του εισαχθέντος το 2017 φόρου χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου για τα ηλεκτρικά για περιορισμένο διάστημα 3- 5 ετών).

8: Αύξηση απόσβεσης για την αγορά παγίου και έκπτωση δαπάνης για τη μίσθωση

9: Μείωση του συντελεστή ΦΠΑ (από τον ισχύοντα 24%) στο 13% για ΒΕV και ηλεκτρικά δίκυκλα

10: Θέσπιση κυκλοφοριακών προνομίων ως κινήτρων για χρήση Ηλεκτρικών Οχημάτων (δωρεάν στάθμευση σε επιλεγμένα σημεία, έκπτωση στα διόδια)

11. Στόχος το 30% του στόλου των κρατικών οχημάτων να είναι χαμηλών ή μηδενικών ρύπων έως το 2025

12: Σταδιακή αντικατάσταση του στόλου των αστικών λεωφορείων με ηλεκτρικά

13: Εγκατάσταση σταθμών επαναφόρτισης υψηλής ισχύος (ταχυφορτιστών) κατά μήκος του Βασικού Εθνικού Οδικού Δικτύου

14: Υποχρεωτική εγκατάσταση υποδομών επαναφόρτισης σε οικιστικά και μη οικιστικά κτήρια

15: Θέσπιση υψηλού συντελεστή φορολογικής απόσβεσης για τις επιχειρήσεις που θα εγκαθιστούν φορτιστές για δημόσια χρήση στις εγκαταστάσεις τους. - Επιδότηση/φοροαπαλλαγή στην αγορά και εγκατάσταση οικιακών σταθμών φόρτισης

16: Υποχρέωση Ο.Τ.Α. να χωροθετούν δημόσια σημεία φόρτισης

17: Σύσταση Εθνικού Μητρώου Σημείων Επαναφόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων για διευκόλυνση της online αναζήτησης

18: Εισαγωγή απαγόρευσης στάθμευσης σε θέση φόρτισης Η/Ο στον Κ.Ο.Κ.

19: Θέσπιση επίσημου σήματος Οχήματος Μηδενικών Ρύπων

20: Ενιαία σήμανση σημείων επαναφόρτισης H/O

21: Επανακατάρτιση τεχνιτών συνεργείων αυτοκινήτων

22: Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση του κοινού μέσα από δράσεις, εκδηλώσεις, αλλά και βραβεύσεις πόλεων και φορέων

23. Κίνητρα και Διευκολύνσεις για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και παρελκομένων στην Ελλάδα

24: Τα ΑΕΙ και Ερευνητικά Ιδρύματα κοιτίδα έρευνας και ανάπτυξης καινοτομίας στην καθαρή κινητικότητα

25: Καθαρή ηλεκτροκίνηση από ΑΠΕ στην υπηρεσία του Τουρισμού. 

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.