ΝΕΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

Σπίρτζης: Σύντομα προς δημοπράτηση οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού - Δείτε ποιες περιοχές αφορούν

0 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018, 10:58

Σύντομα  θα οδεύσουν προς δημοπράτηση οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, όπως ανέφερε σε συνένετυξή του ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Συγκεκριμένα ειπε πως πρόκειται για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης μέχρι την Εθνική οδό, την επέκταση της Αττικής οδού από την την Κατεχάκη μέχρι τη Βουλιαγμένης, το Λαύριο και τη Ραφήνα.

Ο κ. Σπίρτζης είπε πως έχουν ξεκινήσει οι προμελέτες και σύντομα οι σύμβουλοι του έργου θα ετοιμάσουν τα τεύχη δημοπράτησης προκειμένου το έργο να οδεύσει προς δημοπράτηση.

Να θυμίσουμε πως το Υπουργείο Υποδομών έχει υπογράψει από τις 12 Ιανουαρίου 2018 Πλαίσιο Συναντίληψης με τον παραχωρησιούχο της Αττικής Οδού, σύμφωνα με το οποίο ο δεύτερος ανέλβε την εκπόνηση μελετών, την εκπόνηση Μελέτης των συνολικών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων των νέων έργων για την υποβολή Φακέλου Τροποποίησης της Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων της Αττικής Οδού σύμφωνα με το ν.4014/2011 και υπό το πρίσμα του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Αττικής καθώς και τη μελέτη των συνεπειών των νέων έργων στη λειτουργία και εκμετάλλευση του έργου ττης Αττικής Οδού.

Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού αφορούν:

-Ολοκλήρωσης της Περιφερειακής Υμηττού με αστική σήραγγα από Λ. Καρέα μέχρι Λ. Βουλιαγμένης (περίπου 3χλμ)

-νεό τμήμα Κορωπί -Λαύριο

-επέκταση της Λ.Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό με αστική σήραγγα (περίπου 3χλμ)

-επέκταση από την περιοχή των Σπάτων που σήμερα σταματά η Αττική Οδός μέχρι τη Λ. Μαραθώνος».

Το εγχείρημα των επεκτάσεων της Αττικής Οδού χρονολογείται από το 2001 οπότε και έγινε μία προσπάθεια να δημοπρατηθεί το έργο μέσω παραχώρησης.

Ύστερα από μία επταετία σχεδιασμών το 2008 η μακέτα των επεκτάσεως της Αττικής Οδού προέβλεπε την υπογειοποίηση σε Αργυρούπολη και Καισαριανή σημαντικού τμήματος των νέων αυτοκινητοδρόμων, ενώ το 2009 ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς προχώρησε στην προκήρυξη του διαγωνισμού για τους νέους αυτοκινητοδρόμους.

Σύμφωνα με τον τότε σχεδιασμό, οι επεκτάσεις θα ήταν συνολικού μήκους 71,6 χλμ, ήταν προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ και θα είχαν ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2015. Λόγω όμως των εθνικών εκλογών του 2009, η δημοπράτηση Σουφλιά ακυρώθηκε. Έκτοτε το έργο, το οποίο θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά τις μετακινήσεις, παραμένει στο συρτάρι του Υπουργείου Υποδομών.

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.