ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ: 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025, 14:57

ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

Μπλοκάρει το άνοιγμα των σταθμών του Μετρό Ο Χρ. Κορτζίδης

41 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013, 14:37
Τι να τους κάνουμε τους σταθμούς του μετρό... πάμε όλοι για λιομάζωμα...

Ως μάννα εξ' ουρανού περιμένουν οι κάτοικοι των νοτίων προαστίων  το άνοιγμα των τριών σταθμών του Μετρό, επί της Βουλιαγμένης, στο ύψος του Δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης. 

Οι συγκεκριμένοι σταθμοί ενώ πρακτικά ήταν έτοιμοι εδώ και πολύ καιρό, είχαν μπλοκαριστεί για το γνωστό θέμα της Siemens, καθώς δεν είχαν εγκατασταθεί τα συστήματα σηματοδοσίας της εν λόγω εταιρίας.

Σύμφωνα με μελέτες της ΜΕΤΡΟ οι τρείς σταθμοί θα εξυπηρετούν τουλάχιστον 100.000 επιβάτες ημερησίως.

Σε όλους σχεδόν τους δήμους στους οποίους υπάρχει σταθμός του Μετρό οι δήμαρχοι έχουν προνοήσει για την κατασκευή πάρκιγκ και υποδομών προκειμένου η μεταφορά των πολιτών και η στάθμευση των οχημάτων να είναι ομαλή και να μην δημιοργούνται προβλήματα στους μόνιμους κατοίκους των περιοχών αυτών.

Ως ενδεικτικά παραδείγματα αναφέρονται οι δήμαρχοι Περιστερίου και Αμαρουσίου οι οποίοι τουλάχιστον 2 χρόνια πριν την έναρξη λειτουργίας των σταθμών του μετρό στις περιοχές τους, είχαν καταθέσει σχέδια και μελέτες προς χρηματοδότηση προκειμένου τα έργα να είναι έτοιμα στην ώρα τους, όπως και έγινε.

Στον δήμο Αργυρούπολης-Ελληνικού, που ουσιαστικά θα γίνει ο τερματικός σταθμός όλων των νοτίων προαστίων δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.

Παρ' όλο που ο πρ. Δήμος Αργυρούπολης, επί δημαρχίας Δημήτρη Ευσταθιάδη είχε εκπονήσει μελέτη, ο σημερινός δήμαρχος Χρ. Κορτζίδης είχε παντελή άγνοια. Η μελέτη αράχνιασε στα συρτάρια του δημαρχείου. 

Εκτός όμως, του γεγονότος ότι είχε πλήρη άγνοια για την ύπαρξη της μελέτης, άφησε και εμβρόντητους τους κατοίκους  του δήμου όταν εισηγήθηκε να μην επιτρέψουν το άνοιγμα των σταθμών του Μετρό, έως ότου η πολιτεία δώσει λύση στο πρόβλημα της στάθμευσης των αυτοκινήτων!

Την πολιτεία καλεί ο κ. Κορτζίδης να λύσει το μελλοντικό πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης τη στιγμή που όφειλε να μεριμνήσει ο ίδιος για τα της πόλης του, όπως έκαναν οι συνάδελφοί του σε άλλους δήμους. 

Απ' ότι πληροφορούμαστε τελευταία, κάποιοι τον ενημέρωσαν για την ύπαρξη της μελέτης και τώρα, στο και...πέντε κοιτάει να δει τι θα κάνει. Τώρα κοιτάει να δει πως θα μπορούσε να εντάξει τη μελέτη στο ΕΣΠΑ κλπ.  Τώρα θυμήθηκε ο κ. Κορτζίδης, δύο μήνες πριν την έναρξη λειτουργίας των σταθμών, και το Μετρό και το ΕΣΠΑ.   

Αλλά, όπως παραδέχθηκε μπροστά τους γονείς του 5ου Δημοτικού Σχολείου για τις εικόνες ντροπής και εγκατάλειψης των αιθουσών, ότι τους ξεφεύγουν... πράγματα και δεν τα προλαβαίνουν όλα, έτσι προφανώς συνέβει και με το Μετρό. 

Βλέπετε ο Χρ. Κορτζίδης έχει να οργανώσει άλλα πράγματα πολύ πιο σημαντικά. Όπως π.χ. τη δενδροφύτευση στο πρ. αεροδρόμιο του Ελληνικού, το λιομάζωμα, τον αυτοδιαχειριζόμενο αγρό κλπ.  Πρωτίστως έχει να εξυπηρετήσει τις ιδεολογικές του πολιτικές κατευθύνσεις  του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ που τον στηρίζει, και μετά τις ανάγκες της πόλης του. 

Διαβάστε επίσης:

Κωνσταντάτος: Θα εμποδίσουμε κάθε σχέδιο του Χρ. Κορτζίδη να κλείσει το ΜΕΤΡΟ

Σχόλια Αναγνωστών

41 Προσθήκη σχολίου
ΜΠΟΕΜ 25.04.13
ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!!!!!!!!!!
Απάντηση
Ριχάρδος 22.04.13
Επιλέγω τη μετριοπάθεια και παραιτούμαι (προς το παρόν) από τις υψηλές επιδόσεις, αντί να επιδιώκω "μεγαλεπήβολα σχέδια" ενώ γνωρίζω ότι θα εισπράξω τελικά κακοδιοίκηση και αλαζονεία. Και μπορεί να κάνω και μερικούς πλούσιους... (σκέψη απλού Πόντιου, που οι Ελλαδίτες του λένε κουτούς).
Απάντηση
Ριχάρδος 22.04.13
Ανοιξε και διάβασε τον απολογισμό του. Κι αν τον αμφισβητείς μία είναι η οδός. Αν πάλι λες ότι με τα χρήματα αυτά θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο πάλι δεν έχεις δίκιο. Οχι διότι ο λαός επέλεξε Κορτζίδη για να κάνει αυτό ακριβώς που έκανε αλλά διότι ο λαός γούσταρε να μαυρίσει όλους τους άλλες υποψηφιότητες! Στην ουσία δεν ήθελε να τους αφήσει να κάνουν αυτά που υπόσχονταν. Φοβερό αυτό που συνέβει στο Ελληνικό!
Απάντηση
Βασιλης 1 22.04.13
Ριχαρδε οταν γραφω που πηγαν εννοω οτι που τα επενδυσαν σε ποια εργα ως εσοδα αντιστοιχα με της Αργυρουπολης.δεν εννοω τα μασησαν αλλα ισως μπορεις να μας δειξεις τα εργα αυτα .αυτο γιατι δημιουργεις εντυπωσεις για την παραταξη ενος δημαρχου που 38 χρονια δεν μας λες τι εκτισε δτο ερμο ελληνικο κ ναι τι τα εκανε τελικα τα λεφτα της
Απάντηση
Ριχάρδος 22.04.13
Οταν λέω " μπούρδες " αγαπητέ μου, εννοώ τις αβάσιμες και ατεκμηρίωτες κουβέντες που πετάνε διάφοροι καλοθελητές όπως λίγο πιο κάτω ο κ. ΒΑΣΙΛΗΣ 1. Που ερωτά με υποκριτικό ενδιαφέρον τί έκανε τα χρήματα που εισέπραττε από το αεροδρόμιο. Απάντηση: Τα διέθεσε εκεί που δήλωσε στον απολογισμό του!!! Αν είναι ψέμα αυτό και δεν πήγαν εκεί που λέει ο απολογισμός του, ας τον στείλουν στη Δικαιοσύνη. Εγώ αυτά τα θεωρώ μπούρδες -και το επαναλαμβάνω- γνωρίζω ότι προέρχονται από την κεφαλή των αντίπαλων πολιτικών παρατάξεων, και είναι μπουρδες διότι μέχρι στιγμής τουλάχιστον τους διαψεύδει ο έλεγχος της Δημόσιας Διοίκησης με την έκθεση που δημοσίευσε. >>> Πέρα απ' αυτές όμως εγώ δεν δυσκολεύομαι να σου πω κι άλλες.
Απάντηση
Γιωργος silvercity 22.04.13
Κύριε Ριχάρδε σε ποιά μπούρδα αναφέρεστε γιατί σε καμία επίσημη τοπιοθέτηση Κωνσταντάτου ή του γραφείου τύπου του δεν έχουμε διαβάσει μπούρδες αλλά τεκμηριωμένες αντιπολιτευτικές θέσεις. Αν αναφέρεστε στους παρακάτω που ανώνυμα λένε ότι θέλουν (ανώδυνα και ανέξοδα) τότε στερείστε σοβαρότητας να τους χρεώνετε στον Κωνσταντάτο ο οποίος έχει αποδείξει ότι δεν μασάει τα λόγια του και όταν χρειαστεί τα λέεει όλα με το ονομα τους. Μην δημιουργείτε εντυπώσεις και η λασπολογία αφορά και εσας όταν μιλάτε για δήθεν μπούρδες ενός ανδρός που αν μη τη άλλο έχει βγάλει δεκάδες επίσημες ανακοινώσεις και για θέματα που περιέργως πολλούν σιωπούν από το Ελληνικό. Μην βιάζεστε έχουμε χρόνο και στην σκακιέρα ο καθένας το πότε θα πει κάτι το ζυγίζει στρατηγικά. Θα εκπλαγείτε πάντως αν υποθέσουμε ότι δεν είστε φανατικός προσωπολάτρης αλλά αντικειμενικός παρατηρητής. Καλημέρα.
Απάντηση
Ριχάρδος 21.04.13
Η ακατάσχετη λασπολογία δεν πολιτικός λόγος. Μπορεί όμως να έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην εκλογική αναμέτρηση για τον λασπολογούντα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα ωφεληθεί η πόλη. Η πόλη πιθανόν να φάει άλλον ένα ανίκανο στη μάπα για τέσσερα ακόμη χρόνια. Ο σωστός πολιτικός λόγος είναι "αυτά θα κάνω εγώ...αυτό θα είναι το πρόγραμμά μου" . " Αυτά θεωρώ μεγάλα προβλήματα της πόλης και έτσι θα επιδιώξω να τα λύσω". >>> Το να αφήνεις υπονούμενα για οικονομικές ατασθαλίες που δεν τις έχεις καταγγείλει, δείχνει ...τουλάχιστον αμηχανία. Τί σε νοιάζει εσένα τι κάνει ο Ευσταθιάδης? Τί σε νοιάζει ποιον υποστηρίζει? Όποιον θέλει θα υποστηρίξει... δικαίωμά του είναι. >>>>Στο μόνο που δίνω δίκιο στον Κωνσταντάτο είναι που σωστά τον καταγγέλει που έδωσε το δαχτυλίδι λαθραία στο Χάρη. Καιι σε πολλά ζητήματα δείχνει πιο προσγειωμένος από τον υποψήφιο Βελουχιώτη- Χρήστο, αλλά αυτό δεν πρέπει να εκληφθεί ότι μπορεί να πετάει ότι αρλούμπα του κατέβει. Πολιτικό λόγο θέλουμε .....όχι βεγγαλικά και πυροτεχνήματα για εκλογική προβολή. Φιλάκια και καλή επιτυχία.
Απάντηση
Γιώργος Silvercity 21.04.13
O παρατηρητης έχει γενικά δικιο απλά να προσθέσω ότι πολλά απ όσα γράφονται από πολλούς είναι μεγάλες αλήθειες και δυστυχώς κ για τον ρόλο του κυρίου Ευσταθιάδη και των πέριξ.Η διαφορά είναι πως ο κόσμος τα ξέρει όλα πλέον και κρίνει πια τον δημαρχο Κορτζίδη για όσα δεν κάνει και αυτό θα πληρώσει στις εκλογές και ας πάνε να λένε ότι θέλουν οι υποστηρικτές του φανεροί και μη. Επίσης αν μια παράταξη κάνει αντιπολίτευση, είναι παντού και δίπλα στον κόσμο αυτή είναι η Ενωμένη Πόλη κύριοι η οποία έχει αφήσει πίσω της το παρελθόν. Δεν γράφει τίποτα για κανέναν στα επίσημα κείμενα της παρά τις προκλήσεις που έχει δεχτεί με πλήθος ανακριβειών. Ούτε πρόκειται να το κάνει όσο και να την προκαλέσουν κάποιοι. Ποιός μπορεί όμως να της αμφισβητήσει ότι ενωμένη δουλεύει όσο κανείς άλλος και προσέξτε. Με δικά της μέσα και πόρους και όχι τον στρατό και τα χρήματα του δήμου όπως κάνει ο κορτζίδης. Γι αυτό έχει τεράστια σημασία ότι τον έχει στριμώξει και τρέχει πίσω της να κάνει συγκεντρώσεις και να πέφτει σε γκάφες τύπου Μετρό. Αυτά καλή μέρα σ όλους , καλό πάσχα , ηρεμία και όλα θα γίνουν στην ώρα τους όταν έλθει η στιγμή. Πάντως σας το ορκιζομαι και έχω λόγους πολλούς να το αποδείξω δεν πρόκειται να ξανασυμβεί στην Αργυρούπολη τουλάχιστον το 2010! Αυτέ τέλειωσε.
Απάντηση
παρατηρητής 21.04.13
Αρχίσατε πάλι τις μ@λ@κίες; Να κοιτάξει η νέα παράταξη να βρίσκεται κοντά στους δημότες και να ασκεί σωστό έλεγχο στον Κορτζίδη κι ας αφήσει τους άλλους να τρώγονται. Όσο για τον Ευσταθιάδη αμφιβάλλω αν ενδιαφέρεται και καθόλου. Να κοπούν οι κατινιές....
Απάντηση
Ριχάρδος 21.04.13
Ο Ευσταθιάδης απλώς εγκαταλείπει το ΠΑΣΟΚ όπως οι περισσότεροι "δημοκράτες αγωνιστές" με κατεύθυνση προς πιο σοσιαλιστικά -τρόπος του λέγειν- και αντιμνημονιακά λιμάνια. Το ότι ο Ευσταθιάδης "σχεδιάζει" να στηρίζει Χρηστάρα, εγώ δεν μπορώ να το ισχυριστώ χωρίς να έχω ακούσει ανάλογες δηλώσεις του.Αν το σχεδιάζει κλεισμένος στο σαλόνι του σπιτιού του, είναι δικό του θέμα και ας κοιτάξουν αυτοί που παραμένουν στο ΠΑΣΟΚ να το ανασυγκροτήσουν -αν θέλουν- πάνω σε υγιείς πλέον βάσεις.
Απάντηση
Μαιρη 20.04.13
Ριχαρδε αυτο που ξερεις κ δεν λες σκοπιμα ειναι πως το σχεδιο Ευσταθιαδη τοτε κ τωρα παλι ειναι να βγει ο κορτζιδης κ να μην βγει ο κωνσταντατος κ αυτο για πολλους λογους αλλα ρεμου ορισμενοι κ μονο στην ιδεα να χασουν την καλτψη κορτζιδη κ του συστηματος του ειδικα αν βγει ο κωνσταντατος.τυχαιο οτι πρωην δημαρχοι υον πολεμανε κ τωρα ποντιακης καταγωγης η νομιζεις οτι δεν βλεπουμε τι πανε α στησουνΚαι τοτε διασπαστηκ οι δυναμεις της αργυρουπολης κ πηγαν γραμμη οι του ευσταυιαδη στον κορτζιδη.τωρα πσει να γινει το ιδιο. Τα υπολοιπα περι εντιμοτητας που λες ισχυουν για ολους κ κυριως γι αυτους που δεν εγιναν δημαρχοι ακομα!!!
Απάντηση
Ριχάρδος 19.04.13
Το χέρι μου στη φωτιά δεν το βάζω ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ! όχι μόνο για τον Χρήστο (το πιασες το υπονοούμενο;). Επίσης το ότι ο Χρήστος είναι "ανίκανος" όπως λες, δεν βλέπω πως μπορεί να αποδείξει ότι αυτός που εσύ πρεσβεύεις ή κάποιος άλλος που δεν δοκιμάστηκε θα είναι ντε και καλά ικανός. Το μόνο για το οποίο είμαστε σίγουροι είναι πως ο Ευσταθιάδης σας έβαλε μέσα, και ο Χρηστάρας κοιτάει να δει πως θα τα φέρει βόλτα. - ότι μπορεί κένει το παιδί. Δεν είναι δα και Ζολώτας.Δείξτε ρε παιδιά λίγη σωφροσύνη και ψηφίστε όποιον θέλετε. Αλλά κι εμείς δεν βυζαίνουμε το δάχτυλο. Τάχα μου ο Ευσταθιάδης χειροτόνησε και καθαγίασε το Χρήστο, δίνοντας το δαχτυλίδι στο Χάρη που του έπεσε στο δρόμο (και καλά) και το πήρε ο Κωσταντάτος από σπόντα και τρέχα γύρευε τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα... Βρείτε ανθρώπους σωστούς κι εδώ είμαστε όλοι.
Απάντηση
argiroupolitis 19.04.13
Ρε ριχάρδο το θέμα μας δεν είναι εαν ειναι τιμιος ή οχι ο Κορτζίδης. Το θέμα είναι ότι είναι ανίκανοσ να λύση τα προβλήματα της πόλης του. Ωραία είναι τίμιος... ε και???? Μπράβο του να του κάνουμε και ανδριάντα. Όταν θα πήξει η το ελληνικό με αυτοκίνητα λόγω μετρο θα πηγαίνει και θα λεέι στους κατοίκους.... εγω παρότι είχα την μελέτη εδώ και 2 χρόνια δεν έκανα τιποτα διοτι ήμουν ανίκανος... αλλα χειροκτοτήστε δίοτι είμαι τίμιος.... ΥΣ: Τα περί τιμιοτης μην βάζεις και το χέρι σου στην φωτια.... σε λίγο καιρό θα βγουν στοιχεια στην δημοσιοττητα και θα μείνουν όλοι κάγκελο.... 
Απάντηση
Ριχάρδος 19.04.13
ΌΧΙ jim , θα συνεχίσω να σε διαβάζω διότι είσαι απολαυστικός!! Μ' αρέσει που ο μόνος τρόπος που έχεις για να απαντάς είναι να χαρακτηρίζεις τον συνομιλητή σου ή να του κοτσάρεις ταμπέλες. "Είσαι τέτοιος" ..."είσαι με κείνους" ..."είσαι βαλτός" κ.λπ. 'Ασε τι είμαστε εμείς και κοίτα αυτό που σου λέμε. Παράδειγμα: Τα αποτελέσματα της έρευνας του ΣΔΟΕ ( δεν ήταν του ΣΔΟΕ αλλά του Σώματος Ελεγτών Δημόσιας διοίκησης-λάθος μου) δημοσιεύτηκαν αν δεν κάνω λάθος και σε αυτή την ιστοσελίδα που κοιτάς τώρα.Εγώ, ή από εδώ μέσα ή από κάποια άλλη των νοτίων προαστίων το έμαθα. Οταν στην κατάταξη παραβατικότητας των δημοτικών αρχών ο Χρήστος έρχεται προτελευταίος με ένα νουμεράκι εντελώς ασήμαντο, κι ό ταν σ' όλη την Ελλάδα γίνεται της Πόππης, το πρώτο πράγμα που θ' αναζητήσει ο δημότης είναι όχι η τιμιότητα -εδώ διαφέρω από τον Arren- αλλά η τυπικότης. Και αυτή αν μη τι άλλο ο Χρήστος την έχει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ!. Τώρα, εάν λύσουμε το πρόβλημα αυτό με κάποιον άλλο, (δύσκολο!) νομίζω πως κερδισμένος θα βγει ο δημότης. Εγώ δεν είμαι! Θες πολύ δρόμο πάντως για να απογαλακτιστείς από την μικροκομματική ζωή που ως τώρα δείχνεις πως απολάμβανες.
Απάντηση
Arren 19.04.13
Ο Χρήστος θα ξαναβγει jim και λοιπό λεβέντες. σας έχει για πλάκα και σε 5 χρόνια θα ξαναβγεί ο ίδιος η ο γιός του αν βαρεθέί ο ίδιος γιατί η οικογένεια αυτή έχει ήθος και το ξέρει ο κόσμος. τον ευσταθιάδη δεν θα τον θυμάται κανείς ούτε τα μωρά του νόθα και μη και αν επειδή είναι διχασμένοι ακόμα παίζουν για τον χρηστάρα και αυτό υπερ του ειναι γιατι οι άλλοι θα σφάζονται και αυτος θα εκλέγεται ξανα και ξανα και ξανα!!! Πάλι διαιρεμένα είναι τα λ αμόγια και αυτό κόσμος επίσης δεν ξεχνά φίλε μου.
Απάντηση
jim 19.04.13
Rixarde ego den eimai politikos oyte politikantis san esena poy exeis pare dose mazi tous kai ksereis kai apo sdoe. giati den mas les tote ti brike sthn argiroypoli to sdoe sou poy den brike tipota sto elliniko kai kala. gia xanous mas pernas kai theleis na apoprosanatoliseis ton kosmo pali yper tou xristara. oloi kseroume pos to 50% pou pire stin argiroypoli thn deyteri kyriaki itan doro tou eystathiadi. na bgainei tora o allos ka na mas bgazei ladi ton xristara poy einai i synexeia tou eystathiadi ousiastika den to bastaei file. kaina soy po kai kati. den ksero ti tha ginei alla o kosmos ta exei parei mazi tous. gkegke kai an den sou aresei to grapsimo moy min me diabazeis
Απάντηση
Ριχάρδος 19.04.13
Αμα μάθεις να διαβάζεις σωστά JIM θα μάθεις και να γράφεις και να συμπεριφέρεσαι.
Απάντηση
jim 19.04.13
Re arren pos se lene de xero blakas eisai i to paizeis blakas? me tis psifoys tou eystathiadi den bgike o katharos xristaras kai mexri simera oi pontioi kai to sistima me tin sinistosa ton kortzidi den stirizoyn apo pleyras eystathiadi? ti ton mplekeis ton konstantato afou oi magkes ta exoyn brei kai o enas kalyptei ton allon giati an einai alitheia ta osa les blaka gia ton eystathiadi tote aytos poy ton kalyptei einai o xristaras poy einai dimarxos kai oxi o konstantatos poy pige kontra kai to plirose tin deyteri kyriaki. kai tora to idio kanei o efstathiadis krataiei exo apo tin enotita ta exapteriga toy kai yponomeyei pali tin eklogi konstantatou. o skdrinis den itan 4 xronia antidimarxos oikonomikon kai tora ton ekane o xristaras kai antiproedro opos diabasame sto vima. den to blepeis oti prokeitai gia mafia !ante blaka giati to kalampoyri me sas tha teliosei kai ola ta exapteryga giati an itan lamogio o efstathiadis tote einai dyo fores lamogio o xristaras poy ton diadextike kai ton kalypse s ola osa brike.
Απάντηση
Arren 19.04.13
Ριχαρδε έχεις δικιο, μεγαλυτερο λαμογιο απο τον Ευσταθιάδη και την παρεα του δεν υπηρξε. εργα απο την μια οικοπεδοφαγοι απο την αλλη. ας τον κωνσταντατο να καλυπτει τον μεντορα του ολοι εμεις οι παλιοι αργυρουπολιτες γνωριζουμε καλα την ματσαμπουκα που εγινε τοσα χρονια. ο χρηστος ειναι καθαρος να προσεξει μονο μην τον εγκλωβισουν τα λαμογια και τους παρει μαζι του για λιγους ψηφους παραπανω γιατι θα χασει πολλα. οι αργυρουπολιτες ξερουμε γιατι εμπιστευθηκαμε τον χριστο και στείλαμε στον διάολο τα επίσημα μωρα του ευσταθιαδη ( χαρης) και τα ανεπίσημα-νοθα ( κωνσταντατος). θα το ξανακάνουμε παλι για να μην πεσει στα χερια τους ο δημος
Απάντηση
Ριχάρδος 18.04.13
Εγώ βλέπω έναν Κορτζίδη έτοιμο να κάνει ΕΑΜική αντίσταση κατά του Μετρό για λόγους πολιτικής εκμετάλλευσης (για να πάρει τα συγχαρίκια από το ΣΥΡΙΖΑ) αλλά και τις υποτιθέμενες "ανεξάρτητες κομματικές παρατάξεις" πιο εξαρτημένες από ποτέ αφού κατάφεραν να μονοιάσουν μέχρι τις εκλογές τουλάχιστον. Ο μεν Κωνσταντάτος κατηγορεί το Χρηστάρα, ότι πήραν τόσα λεφτά από το αεροδρόμιο, τι τα έκαναν; Αλλά δεν το λέει ανοιχτά (για να μη την πληρώσει με καμιά καταδίκη για συκοφαντία) , ο δε Χρήστος σχεδόν Μαρία Τερέζα με κόκκινο φακιόλι. Κωσταντάτε εννοείς ότι τα έφαγαν? το ξέρεις ότι -Με στοιχεία του ΣΔΟΕ- ένας από τους μη βουτηγμένους στο σκάνδαλο δήμους είναι ο δήμος του Χρήστου? Πρώτος έρχεται ο Χατζηδάκης και δεύτερος σε καθαρότητα ο Χρήστος. Εγώ να δεχτώ ότι δεν έχει να παρουσιάσει έργο! Το δέχομαι. Αλλά το ότι δεν έχει να παρουσιάσει και ατασθαλίες μετράει πολύ. ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Δεν νομίζεις... Ας βρούν πρώτα οι άλλες "ανεξάρτητες" παρατάξεις ατασθαλιοκτόνο πρόσωπο και πιο δραστήριο (όχι σαν τον Ευσταθιάδη που τη χρέωσε μέχρι τα μπούνια την Αργυρούπολη) και οι δημότες έτοιμοι είναι να τον αντικαταστήσουν.
Απάντηση
Sotos 18.04.13
Δεν είναι μόνο ανίκανος αλλά και ψεύτης. Έβγαλε ανακοίνωση ότι τάχα δεν τα είπε και ότι θα κλείσει τον σταθμό πριν λειτουργήσει δήθεν για να ασκήσει πίεση. Για ιθαγενείς μας περνάς ρε χρηστάρα; το βιντεο εδω ποιος μιλάει θα μας τρελλάνεις. κωλοτούμπα.
Απάντηση
Αλιμιώτης 17.04.13
Σιγά να μην έχει την συμπαράσταση μας ο Δήμαρχος σε αυτή την υπόθεση. Έλεος κύριε Κορτζίδη ΕΛΕΟΣ. Περιμένουμε πως και πως την λειτουργία του metro για να ανακουφιστούμε στις μετακινήσεις μας και εσύ θα προσπαθήσεις να την σαμποτάρεις ;;; Με ποιο δικαίωμα άραγε;;; Σαν πολύ ψηλά έχεις πάρει τον αμανέ. Παρ ότι Αλιμιώτες, έχουμε τρέξει σε αρκετά καλέσματα σου για χάρη της κοινωνικής δικαιωσύνης, αλλά τώρα σίγουρα κάνεις λάθος. Όσο για τις θέσεις parking γύρω από τους σταθμούς και ο δικός μας Δήμαρχος δεν έχει κάνει τίποτα. ΤΙΠΟΤΑ. Μην τυχόν και συμπράξετε γιατί τα γιαούρτια δεν μας περισσεύουν λόγω κρίσης !!!
Απάντηση
Γιαννης-ελληνικο 17.04.13
Δηλαδή ρε δήμαρχε επειδή εσύ είσαι ανίκανος να την πληρώσουμε εμεις που θελουμε να χρησιμοποιήσουμε το μετρο???? κανε κανενα αστειο και θα τα πουμε, ηδη εισαι καμμένος στις εκλογές
Απάντηση
Τεο 17.04.13
Όλοι μας την εύκολη κριτική. Αμέσως να χαρακτηρίσουμε χωρίς πρώτα να έχουμε τσεκάρει πως έχει ακριβώς η κατάσταση και βάζω και μένα μέσα. Να ρωτήσω βέβαια, όσοι γνώριζαν τις μελέτες και τις υποχρεώσεις του δήμου, γιατί δεν το κοινοποιούσαν νωρίτερα και το κάνουν τώρα; Επίσης θα ήθελα να κάνω μία παρατήρηση για τα σχόλια περί Αργυρούπολης και Ελληνικού. Και μόνο που κάνετε ακόμα αυτό το διαχωρισμό δεν βοηθάτε καθόλου. Το έργο δε του νυν του πρώην και του επόμενου δημάρχου κρίνεται στο σύνολο των δράσεων και όχι με ατυχείς συμψηφισμούς και προκαταλήψεις.Χρόνια Αργυρουπολίτης και κάτοικος του πρώην δήμου Ελληνικού.
Απάντηση
Βασίλης 1 17.04.13
Kυρία Έλενα ΔΑρχικά να συμφωνήσω με το κλείσιμο σας και τα περί κομματικών δημάρχων . Έτσι πρέπει να είναι αλλά και ο Κορτζίδης κομματικός ήταν και είναι και μάλιστα εξ αριστερών. όλοι έχουν ταυτότητα ή είχαν πριν αλλάξει το σκηνικό γιατί από παρθενογέννηση δεν γεννιέται ουδείς! Στην Ελλάδα ζούμε!Αν διαβάστε ξανά προσεκτικά αυτά που γράψατε ως προφανή έργα του θα διαπιστώσετε μόνη σας την γύμνια των επιχειρημάτων σας. Δηλαδή, έκανε δωρεάν τα τροφεία και διεύρυνε τα προγράμματα; Οκ , ένας δήμαρχος δεν έχει μόνο αρνητικό παλμαρέ αλλά προφανώς θα κάνει και θετικά όπως αυτά που λέτε . Από κει και πέρα όμως η παράταξη κορτζίδη που κυβερνάει την πόλη σας 40 χρόνια τώρα τι άλλο ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ; Αναφέρομαι σ έργα υποδομής , αντίστοιχα με αυτά που έκαναν οι "κακοί" δήμαρχοι της Αργυρούπολης και συνεχώς ο κύριος Κορτζίδης τους επιτιθεται και τους χρεώνει αρνητικά; Τόσα χρήματα πέρνατε από το αεροδρόμιο μήπως αποκτήσατε δημαρχείο, κολυμβητήριο. ΄θεατρική σκηνή, γυμναστηρια ( 3 κλειστά έχει η Αργυρούπολη) ή κάτι άλλο που να μπορείτε να μου το αναφέρετε γιατί μου ξεφευγει. Eδώ ούτε το πρόγραμμα βοήθεια στο σπίτι δεν είχατε στο ελληνικό γιατί δεν ήθελαν να το πάρουν . Αν έγινε κάτι ουσιαστισκό στο Ελληνικο, έγινε επί 8ετίας Εφραιμίδη και αναφέρομαι στην βάση, στο γήπεδο ( του κάηκε του κορτζίδη) κ άλλες παραχωρήσεις. Θέλετε να μας πειτε για το πρακτικερ και πως κτίστηκε ή γιατί παρουσιάζει το Ελληνικό αυτή την στασιμότητα τόσα χρόνια; αυτά τα τονίζω γιατί το σύστημα κορτζίδη σας έδωσε τα ελάχιστα στους ελληνικιώτες και τα θεωρείτε μέγιστα δυστυχώς. δεν έκανε τίποτα επειδή δεν ξέρει πως να κάνει έργο απόδειξη το χάλι του με το μετρό. Αγώνες, μαιμού καθαρισμοί , απεργίες πείνας , άγνοια και αγραμματοσύνη σ όλο της το μεγαλείο. Ναι για την δεκαετία του 50 θα ήταν εξαιρετικός αλλά πλέον ο άνθρωπος αυτός και η παρέα του ( άλλη ημιάγρια κατάσταση δείτε την κυρία Ροιδή!!!) δεν έχει αίσθηση της εποχής και των αναγκών της για μια σύγχρονη διοίκηση.Ναι οι Αργυρουπολίτες που ήταν φαγωμένοι μεταξύ τους και μπήκαν σε εμφύλιο ακυρόντας οι ίδιοι την ιστορία του δήμου μας, τον έβγαλαν τον κυριο κορτζίδη, και τώρα μουτζώνονται γιατί το βαρύ του επώνυμο και η φιντελική σας νοοτροπία και προσωπολατρεία δεν τους αγγίζει. θα τον αλλάξουν γιατί το έχουν κάνει και στο παρελθόν με δικούς τους δημάρχους έργων όπως ο Μπάμπης Σαραφίδης που τον τιμώρησαν γι άλλους λόγους. Κλείνω και σας λέω πως και το Ελληνικό θα κάνει ανατροπή στις επόμενες εκλογές γιατί θέλει άλλον πια αέρα για να πάει μπροστά. το τυράκι με τα τροφεία ( αλήθεια γιατί να μην πληρώνει ένας μεγαλογιατρός δεν το κατάλαβα;) δεν θα μπορεί πλέον ούτε κ εκει να διασωθεί έστω και αν κάνει πάλι 100 μέρες απεργία πείναςΥΓ Ουδείς λεει πως και ο επόμενος όποιο και να είναι θα είναι μαγος. να δώσουμε όμως ευκαιρία κ σ άλλους ανθρώπους να δοκιμαστούν και ισως προσφέρουν κάτι διαφορετικό.
Απάντηση
Ελενα Δ 17.04.13
Προφανώς οι περισσότεροι από εσάς είναι δημότες στο δήμο Αργυρούπολης τα τελευταία 3-4 χρόνια. Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς αυτή την εμπάθεια και το μένος . Για ρωτήστε και εμάς που είμαστε δημότες από το 1979. «Το μεγάλο πάρτι»! Παραδοσιακά ΠΑΣΟΚ ο δήμος και με διαφορά. Μικρή διακοπή για διαφημίσεις Ν. Δημοκρατίας και κάποιον «ανεξάρτητων».Αν έπρεπε να χαρακτηρίσω αυτή την περίοδο με λίγες λέξεις θα έλεγα: ‘φάγανε’, ‘φάγανε’, ‘φάγανε’ και ‘τίποτα, τίποτα, τίποτα δεν κάνανε’ .Δεν ξέρω ποια είναι ‘τα σκάνδαλα’ και ‘τα βαριά ατοπήματα’ του νυν δημάρχου που χρήζουν ‘θανατική’ ποινή και ‘κοψίματα των χεριών που τον ψήφισαν από τη ρίζα’ – εμείς στην Αργυρούπολη θα έπρεπε να είμαστε όλοι ‘κουλοί’ – αλλά είναι ο μόνος ο οποίος μπαίνει στον κόπο να απαντήσει σε email (φαντάζομαι ότι το κάνουν οι συνεργάτες του και όχι ο ίδιος), είναι ο πρώτος που μηδένισε τη συμμετοχή στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς και είναι ο πρώτος που διεύρυνε τα δημοτικά προγράμματα για παιδιά και ενήλικες (αθλήματα, εικαστικά, καλλιτεχνικά), σε μέρες και ώρες που ακόμα και εμείς οι ιδιωτικοί υπάλληλοι του 09:00 – 17:00 (συν 1 ώρα πριν και μετά διαδρομή από και προς το σπίτι) μπορούμε να συμμετάσχουμε και να προλάβουμε να πάμε τα παιδιά μας. Τώρα αν είναι ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Ή ΚΚΕ, το ίδιο μου κάνει. Σε όλα τα κόμματα υπάρχουν άχρηστοί και χρήσιμοι, εργατικοί και τεμπέληδες, τίμιοι και άτιμοι.Καλό δήμαρχο θέλω για την πόλη μου και μου είναι αδιάφορο τι ψηφίζει στις εκλογές.
Απάντηση
εργαζομενος στον δημο 17.04.13
Χρηστάκο κόψε την πλακα και πήγαινε για κανενα λιομαζωμα γιατι μόνο για αυτό είσαι ικανός
Απάντηση
Peter 17.04.13
ρε σεις ακουσα καλα τι λεει το ατομο. να μην αφησουμε να λειτουργησουν οι σταθμοι αν δεν δοθουν λυσεις στα προβληματα των σταθμων. και συ τι εκανες ρε μεγαλε για να δωσεις λυσεις τοσα χρονια; αι σιχτιρ που θα κλεισεις και το μετρο που το περιμενουμε πως και πως. τώρα στον σκαι τον έκραξαν γι αυτο στο ραδιοφωνο. ειναι λενε σοβαρος;σοβαροι δεν ειμαστε εμεις που τον ψηφισαμε κυριοι.
Απάντηση
Αργυρώ 17.04.13
Το θέμα φίλε μου δεν μπαίνει σε κομματική βάση. Το θέμα μπαίνει καθαρά πάνω στο ποιος είναι ικανός και στο ποιος είναι ανίκανος να διοικήσει το Δήμο. Και ο σημερινός δήμαρχος απέδειξε για πολλοστή φορά ότι είναι ανίκανος, λαϊκιστής και δημαγωγός.
Απάντηση
gvam44 17.04.13
Ωραία αλλάξτε τον Δήμαρχο στις επόμενες εκλογές και βάλτε τον άλλο του άλλου κόμματος για νάχετε μια από τα χειρότερα. Αν δεν απαλλαγούμε από την Κομματοκρατία δεν πρόκειται να επιβιώσει αυτή η χώρα.Κράτος του Δήμου ΤΩΡΑ.Συμμετοχή των πολιτών για πραγματική ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.Ενισχύσατε τις Λαικές συνελεύσεις αποβάλλοντας τους κομματικούς εγκάθετους.
Απάντηση
Δημητρης Σουρμενιωτης 16.04.13
george ασε τις παπαριες κ μην δινεις αλλοθι στον α-χρηστο δημαρχο σου. και κατι ακομα γιατι σκοπιμα εξισωνεις τον αχρηστο που διοικει με τον γιαννακη η τον νακη που γραφεις κ δεν διοικουν η δεν εχουν διοικησει. εδω κυβερναει ενας ο δικος σου κ μονο αυτον κρινουμε για οσα εκανε η δεν εκανε καταλαβες κ οσο κ να γλυφεις τον αχρηστο τον πηρε πια χαμπαρι ο κοσμος. αντε καλο φυτεμα ελιας να εχετε !!!
Απάντηση
George 16.04.13
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΕΧΟΝΤΑς ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΠΟΙΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ- ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ!! ΜΕΛΕΤΕΣ ΟΧΙ ΓΡΑΜΜΟΣΕΙΡΕΣ ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙΔΗΜΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟ 5ΕΤΙΑς ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΣ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΡΝΑΝ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ??? ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΟΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΑΜΕ ΛΥΣΕΙΣ & ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΟΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ??? ΕΤΣΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ +5 ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΜΑς - ΑΛΛΩΘΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ...ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΘΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΥΓΟΥΜΕΝΟΥΣ - ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ Η ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ - ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΑΣ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑς - ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ !!! ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΑΚΙ ,ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ... ΝΑΚΙ ΕΞΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ - ΑΝΤΙΔΡΑΣ -ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΝΩΣΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑς -ΣΚΕΨΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΛΑ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΒΑΜΕ ΤΙΣ ...ΚΙΕς ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ...ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ??? ΜΗΝΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΥΣ Η΄ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ , Ή ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ Ή ΔΕΝ ΘΈΛΟΥΝ - ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΣΤΕ
Απάντηση
αργυροπολιτης 16.04.13
@Στελλα Πότε θα τα κανει όλα αυτά ο δημαρχος σου???? 2 μηνες πριν το ανοιγμα τον σταθμών???? τοσο καιρό τι έκανε???? οργαγανωνε λιομαζωματα μαλλον.. Φατον στην μαπα τωρα και περιμενε να δωσει λυση.... εως τοτε δηλαδη σε 2-3 χρονια θα πηξουμε στα αμάξια... διαβασε στο άρθρο να δεις τι έκαναν άλλοι σοβαροι δημαρχοι που ξεκινησανε τις μελέτες 2 τουλαχιστον χρονια πριν το ανοιγμα των σταθμων... Εσυ πήγαινε να τον ξαναψηφισεις... Αληθεια μπορέις να μου πεις ένα σοβαρο έργο που εχει κάνει ο κορτζιδης στην περιοχη????
Απάντηση
Στέλλα Κρεπούρη 16.04.13
Πήγε κανείς από τους προλαλήσαντες στις συγκεντρώσεις ενημέρωσης που εκπόνησε ο Δήμος? Μάλλον όχι!...Η πρόταση του κου Κορτζίδη ήταν μεταξύ άλλων να αξιοποιηθούν χώροι του αεροδρομίου και της αεροπορικής βάσης που γειτνιάζουν των σταθμων μετρό. Ναι αυτούς που πουλάμε στο Κατάρ ή όπου άλλου. Βέβαια αν η μελέτη "Χουντίνι" της προηγούμενης διοίκησης λύνει το πρόβλημα χώρου για τα άπειρα ΙΧ που θα εισρεύσουν, τι να πω?! Τα συμπεράσματα των αναγνωστών...
Απάντηση
γεωργια 16.04.13
Η πλάκα ειναι οτι σε ψηφισαμε οικογενειακως, που να μας κοπεί από την ριζα ουστ, μην κανεις κανενα αστειο
Απάντηση
βασω 16.04.13
Πάει το χασε ο κορτζιδης.... σιγα μην κανεις και απεργια πείνας
Απάντηση
george 16.04.13
Ας πρεσεχαν οι αργυρουπολιτες που τον εβγαλαν δημαρχο. Φατε τον στην μάπα τωρα τον αγωνιστη
Απάντηση
dimotis 16.04.13
Ασε ρε χρηστακι κοψε τις λαλακιες διοτι θα πεσει πολυ γιουχα
Απάντηση
ellinikiotis 16.04.13
Ela re agonistara kortzidi, toso kairo poy eixes tin meleti ti ekanes?????
Απάντηση
zanneta 16.04.13
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΑΡΚΙΝΓΚ..ΟΜΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΚΙΝΓ ΣΤΗΝ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ...ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΤΕΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΕΑ ....ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΗ ΓΛΥΚΑ...!
Απάντηση
Τομας 16.04.13
πλακα κανει ετσι ο τυπος; γιατι αν οχι θα πεσει πολυ φαπα με τον γραφικο που μπλεξαμε.
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.