ΑΡΘΡΑ

Η Μαρία Ανδρούτσου είναι δήμαρχος Αγ. Δημητρίου

Η Μαρία Ανδρούτσου γεννήθηκε το 1965 στην Αθήνα. Κατάγεται από τη Μεσσηνία και την Αρκαδία. Είναι παντρεμένη με τον Δημήτρη Σκουλίκα και μητέρα δύο παιδιών 22 και 20 ετών. Ο πατέρας της, Δημήτρης Ανδρούτσος, ανέπτυξε έντονη κοινωνική και πολιτική δράση. Αποφοίτησε το 1982 από το 1ο Λύκειο Αγ. Δημητρίου, σπούδασε με υποτροφία στο Τμήμα Φυσικής του ...περισσότερα

Η Μαρία Ανδρούτσου γεννήθηκε το 1965 στην Αθήνα. Κατάγεται από τη Μεσσηνία και την Αρκαδία. Είναι παντρεμένη με τον Δημήτρη Σκουλίκα και μητέρα δύο παιδιών 22 και 20 ετών. Ο πατέρας της, Δημήτρης Ανδρούτσος, ανέπτυξε έντονη κοινωνική και πολιτική δράση.

Αποφοίτησε το 1982 από το 1ο Λύκειο Αγ. Δημητρίου, σπούδασε με υποτροφία στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και ολοκλήρωσε τις Μεταπτυχιακές της Σπουδές στο Τμήμα Εφαρμοσμένης Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2005.
Εργάστηκε 10 χρόνια ως καθηγήτρια Φυσικής σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης στον Άγ. Δημήτριο και από το 1995 εργάστηκε στην Εμπορική Τράπεζα.

Από το 1998 συμμετείχε ενεργά στο γονεϊκό κίνημα.
Εκλέχτηκε για πρώτη φορά Δημοτική Σύμβουλος το 2002 με το συνδυασμό «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΑΝΑΝΕΩΣΗ» του δημάρχου Παντελή Ειρηνάκη.

Διατέλεσε Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου, μέλος της Δημαρχιακής Επιτροπής και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Πολιτιστικού Οργανισμού. Το 2006 επανεκλέχτηκε Δημοτική Σύμβουλος και παρέμεινε μέλος του Δ.Σ. του Πολιτιστικού Οργανισμού και της Δημαρχιακής Επιτροπής.

Στις δημοτικές εκλογές του 2010 τίθεται επικεφαλής του συνδυασμού ΑλλάΖΟΥΜΕ την ΠΟΛΗ και εκλέγεται Δήμαρχος Αγ. Δημητρίου. Το 2014 επανεκλέγεται Δήμαρχος για την περίοδο 2014-2019.
λιγότερα

Μέρες διαβούλευσης

0 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013, 11:47

Μέρες διαβούλευσης περιελάμβανε ο δεύτερος μήνας του 2013. Σε δύο μεγάλες συγκεντρώσεις πολιτών που πραγματοποιήθηκαν στις 20 και 27 Φεβρουαρίου, συζητήθηκαν θέματα αξιοποίησης του χώρου του Ασυρμάτου, αλλά και ο απολογισμός του δημοτικού έργου που πραγματοποιήθηκε κατά τη διετία 2011-2012.

Και στις δύο αυτές διαδικασίες, δόθηκε η ευκαιρία στους πολίτες να μας ελέγξουν, να ασκήσουν κριτική, να υποβάλουν προτάσεις και να εκ-φράσουν απόψεις για σημαντικά θέματα, που απασχολούν την πόλη μας.

Η παραχώρηση της χρήσης και του τελευταίου τμήματος των 32 στρεμμάτων του Ασυρμάτου στο Δήμο μας, μας δίνει πλέον τη δυνατότητα να μελετήσουμε συνολικά το χώρο και να καταλήξουμε σε μια ενιαία πρόταση για την αξιοποίησή του, στο πλαίσιο των κατευθύνσεων που έχουν δοθεί μέσα από τις δύο ανοιχτές συνελεύσεις της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης.

Κοινή συνισταμένη όλων των απόψεων που έχουν ακουστεί μέχρι τώρα είναι ότι ο χώρος του Ασυρμάτου πρέπει να είναι ένας ενιαίος χώρος, πρασίνου, πολιτισμού, αθλητισμού και αναψυχής.

Παράλληλα, στις 21 Φεβρουαρίου, σε ημερίδα που πραγματοποίησε το Πράσινο Ταμείο, παρουσιάσθηκε η εργασία του ΕΛΚΕΘΕ "Αποτίμηση της Οικολογικής Κατάστασης του ρ. Πικροδάφνης και προτάσεις αποκατάστασης, ανάδειξης και διαχείρισης του", όπου είχα την ευκαιρία να εκθέσω τις απόψεις του Δήμου μας για το θέμα.

Ο μήνας που πέρασε, χαρακτηρίσθηκε και από σημαντικές εκδηλώσεις, όπως αυτή προς τιμή της εκ-παιδευτικής και μαθητικής κοινότητας, με αφορμή τον εορτασμό της μνήμης των Τριών Ιεραρχών, την εσπερίδα του ΙΕΚ Αγ. Δημητρίου για τις εφαρμογές τεχνολογιών ανοιχτού κώδικα στο «στρογγυλό», και την παρουσίαση της εργασίας των μαθητών του 1ου Γυμνασίου για την οικολογική μετακίνηση στην πόλη, στο πλαίσιο της εκστρατείας Ecomobility.

Σε δύσκολες οικονομικά εποχές, σε εποχές προβληματισμού και αναζήτησης για το μέλλον της χώρας και για την προοπτική που έχουν οι νέοι και οι νέες της πατρίδας μας, κάθε ανάπτυξη των υποδομών της παι-δείας, κάθε προβολή της γενικότερης εκπαιδευτικής δραστηριότητας, κάθε ανάδειξη καινοτόμων δράσεων και προτάσεων, δημιουργεί προϋποθέσεις, θέτει γερές βάσεις και ανοίγει νέους δρόμους για την ταχύτερη έξοδο από την κρίση που περνάει η χώρα μας, που όπως πολλές φορές έχει επισημανθεί, δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά κυρίως, και αυτό είναι το σημαντικότερο, κρίση αρχών και αξιών.

Ο Δήμος μας, στο μέτρο και στο μερίδιο που του αναλογεί, θα σταθεί αρωγός, στη γενικότερη εκπαιδευτική διαδικασία, όχι μόνο φροντίζοντας για τον υλικό εξοπλισμό, αλλά και στηρίζοντας κάθε προσπάθεια που καταβάλλουν οι εμπλεκόμενοι στην εκπαίδευση: εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς και κηδεμόνες.

Σχόλια Αναγνωστών

0 Προσθήκη σχολίου

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.