Ο Τάκης Λαϊνάς Γεννήθηκε το 1959. Δημοσιογράφος. Ιδρυτικό Στέλεχος του Reporter.gr. Απόφοιτος Λεοντείου Σχολής. Φοίτησε στο Πολιτικό της Νομικής. (1984-1989) Εργάστηκε στην ΕΡΤ ως Κοινοβουλευτικός Συντάκτης και θέματα Ευρωκοινοβούλιου. Ανώτατο στέλεχος του Ομίλου Τσάκου για Ασφάλειες και Αντασφάλειες (1989-1999). Από το 1999 έως και σήμερα είναι συντάκτης στο Reporter.gr.
Νεκροταφείο: Το ένα χέρι νίβει το άλλο
119 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2011, 16:03
O Μητροπολίτης Παύλος ως πνευματικός ηγέτης θα έπρεπε να συστήσει σύνεση και σωφροσύνη και κυρίως ως ποιμενάρχης και άμεσα ενδιαφερόμενος και εμπλεκόμενος γιατί περί του χώρου θρησκευτικής ταφής πρόκειται, θα έπρεπε να καλέσει όλους του επικεφαλής ώστε από κοινού να χαραχθεί μία στιβαρή διεκδίκηση και μέτωπο.
Ο Δήμος έβγαλε μία ανακοίνωση για να ενημερώσει τον Γλυφαδιώτη Δημότη ότι υπάρχει μελέτη για την δημιουργία νεκροταφείου στο δημόσιο χώρο τον οποίο ιδιοποιήθηκε. Αναφέρει δε ότι η μελέτη υπάρχει από το 1998. Δεν έχουμε κανένα λόγο να αμφιβάλλουμε.
Ωστόσο από το 1998 έως το 2011 η εικόνα της περιοχής έχει αλλάξει. Επίσης οι διάφορες πυρκαγιές που έχουν λάβει χώρα από τότε ως σήμερα έχουν αλλάξει την φυσιογνωμία του χώρου. Και η ελάχιστη βλάστηση που είχε απομείνει έχει σχεδόν εξαφανιστεί..
Τι πιο λογικό λοιπόν η μελέτη αυτή να πρέπει να επικαιροποιηθεί… Πράγμα για το οποίο διατηρούμε πολλές και μεγάλες αμφιβολίες.
Μία μόνο παρατήρηση αρκεί. Είναι ο ίδιος ο πληθυσμός της Γλυφάδας με το 1998 και ο ίδιος σήμερα; Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Μα το ότι ο «ιδιοποιηθείς χώρος» μπορεί σήμερα να μην επαρκεί.. Από τις φωτογραφίες και μόνο βλέπει κανείς πως στο χωράφι αυτό στο πλαίσιο των προδιαγραφών ενός σύγχρονου και αξιοπρεπούς χώρου ταφής, θα πρέπει να δημιουργηθούν χώροι για εστίαση, χώροι για μαγαζιά, αίθουσα φιλοξενίας για θρησκευτική κηδεία, αίθουσα για πολιτικές κηδείες, αφήστε το γεγονός πως ως δήμος θα έπρεπε να έχει λάβει υπόψη του και κτίσμα για καύση νεκρών… Τι απομένει λοιπόν από το χωραφάκι; Σε πέντε δέκα χρόνια πάλι τα ίδια θα έχουμε.
Ας αφήσουμε επίσης στην άκρη την παρανομία της καταπάτησης. Ας δεχθούμε πως νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη. Να δεχτούμε ότι η δημιουργία τετελεσμένου καλώς η κακώς έφερε την Πολιτεία προ των τεράστιων ευθυνών της. Αρκεί; Φυσικά όχι. Όταν προβαίνουμε σε μια τέτοια πράξη φροντίζουμε όχι για το σήμερα (που βολεύει την εικόνα μας) αλλά το αύριο που αποβαίνει προς όφελος του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.
Γιατί τα λέμε όλα αυτά; Για να καταλάβει ο κόσμος με το πόση προχειρότητα και επιπολαιότητα ο κύριος Δήμαρχος και το επιτελείο του προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το σοβαρό αυτό πρόβλημα και αντί να συζητήσει το θέμα με τις ηγεσίες των άλλων δημοτικών παρατάξεων, προσπάθησε να κλέψει την δόξα.. Τώρα που έχει στο κατόπι του την Πολιτεία, τρέχει και δεν φθάνει και τρέχει να χωθεί κάτω από τα ράσα του Σεβασμιώτατου, όπως τα παιδάκια στα φουστάνια της μητέρας τους
Αλλά για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, αν δεν είχε τις ευλογίες του σεβασμιότατου Παύλου δεν θα είχε αποτολμήσει το παραμικρό.
Ευθύνη λοιπόν για τα τραγελαφικά που μεσολάβησαν έχει και ο σεβασμιότατος. Αντί να συμβάλει στην επίλυση του προσέτρεξε στην δημιουργία ακόμη μεγαλύτερου παίρνοντας τα βουνά και τα λαγκάδια σαν τον μακαριστό Σεραφείμ στην Εθνική Αντίσταση. Μόνο που εκείνος πήρε τα βουνά για την ελευθερία της Πατρίδας και όχι για την κατάλυση της νομιμότητας.
Δεν ξέρουμε τι έχει συζητηθεί στο παρασκήνιο αν και ξέρουμε πως η Μητρόπολη ψάχνει για χώρο ώστε να αναγείρει το Μέγαρο της (οπότε όπως λέει και ο σοφός λαός το ένα χέρι νίβει το άλλο), αλλά ο κ. Παύλος ως πνευματικός ηγέτης θα έπρεπε να συστήσει σύνεση και σωφροσύνη και κυρίως ως ποιμενάρχης και άμεσα ενδιαφερόμενος και εμπλεκόμενος γιατί περί της χώρου θρησκευτικής ταφής πρόκειται, θα έπρεπε να καλέσει όλους του επικεφαλής ώστε από κοινού να χαραχθεί μία στιβαρή διεκδίκηση και μέτωπο.
Αν ο Μητροπολίτης θέλει Μέγαρο ας αγοράσουν την έκταση οι αμυθήτου περιουσίας ευεργέτες της Μητρόπολης, και ας βάλουν και τα χρήματα για να κτισθεί. Δεν χρειαζόταν να συναινέσει στην παρανομία δείχνοντας με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο το πόσο η Εκκλησία περιφρονεί τους νόμους της Πολιτείας.
Κύριε Λαϊνά, μ' αρέσει ειλικρινά ο τρόπος που γράφετε, και επειδή λίαν προσφάτως ανακάλυψα ότι ξέρετε και να διαβάζετε, πήρα το θάρρος να κάνω ένα σχόλιο πάνω σε μια άποψή σας. (την μεταφέρω αυτούσια) '' O Μητροπολίτης Παύλος ως πνευματικός ηγέτης θα έπρεπε να συστήσει σύνεση και σωφροσύνη και κυρίως ως ποιμενάρχης και άμεσα ενδιαφερόμενος και εμπλεκόμενος γιατί περί του χώρου θρησκευτικής ταφής πρόκειται, θα έπρεπε να καλέσει όλους του επικεφαλής ....".Κύριε Λαινά: Κίνδυνος μέγας αυτό που λέτε. Πιθανολογώ ότι άθελά σας ευνοήσατε τον παποκεσσαρισμό της εκκλησίας της Ελλάδας.Από που κι ως που τέτοιες πρωτοβουλίες με τους πολιτικούς ο Παύλος -και κάθε Παύλος; Επειδή είναι νεκροταφείο; Αυτό δεν αρκεί για ανάπτυξη πολιτικής πρωτοβουλίας! Ελπίζω να μ' ενοήσατε!
* Υποχρεωτικά πεδία*Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σχόλια Αναγνωστών
1 Προσθήκη σχολίουΣας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.