ΑΡΘΡΑ

Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Γεννήθηκε το Σεπτέμβριο του 1980 στην Αργυρούπολη. Πήγε στο 2ο Δημοτικό και στο 1ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης, και αποφοίτησε από το Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο Ηλιούπολης. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρονικής του Τεχνικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Λαμίας, και κάτοχος μεταπτυχιακού (MSc) "Προσωπικές, Κινητές & Δορυφορικές Επικοινωνίες" του Παν/μίου ...περισσότερα

Γεννήθηκε το Σεπτέμβριο του 1980 στην Αργυρούπολη. Πήγε στο 2ο Δημοτικό και στο 1ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης, και αποφοίτησε από το Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο Ηλιούπολης. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρονικής του Τεχνικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Λαμίας, και κάτοχος μεταπτυχιακού (MSc) "Προσωπικές, Κινητές & Δορυφορικές Επικοινωνίες" του Παν/μίου Μπράντφορτ της Μεγάλης Βρετανίας. Από τον Γενάρη του 2012 έως και σήμερα εργάζεται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις Βρυξέλλες, εκ μέρους της Sogeti Βελγίου, ως Σύμβουλος Συστημάτων Πληροφοριών.

λιγότερα

Στο κυνήγι μιας μαγικής θέσης

1 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015, 19:44

Όλοι βιώνουμε λίγο ή πολύ καθημερινά τη δυσκολία μετακίνησης στον δήμο μας με αυτοκίνητο γύρω από τις στάσεις του μετρό Ελληνικού - Αργυρούπολης - Αλίμου και κατ' επέκταση της αναζήτησης μιας θέσης πάρκινγκ, εξαιτίας της μη πρόβλεψης χώρων στάθμευσης στους χώρους αυτούς.

Αυθόρμητα μας έρχονται στο μυαλό τρόποι για το πώς αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να λυθεί. Στο πλαίσιο αυτό ο δήμαρχος κ. Κωνσταντάτος προβληματίστηκε ανακοινώνοντας την:
"Έναρξη κυκλοφοριακής μελέτης για το Ελληνικό Πρόταση ελεγχόμενης στάθμευσης στις γειτονιές και τους εμπορικούς δρόμους που έχουν επιβαρυνθεί από την λειτουργία του Μετρό" (http://www.elliniko-argyroupoli.gr/article.php?id=3864) που με λύπη μου όμως βλέπω πως μόνο σε βελτίωση δεν ευελπιστεί αναφέροντας το "ελεγχόμενης στάθμευσης" στον τίτλο, γιατί αυτομάτως σημαίνει άσκοπο χαράτσι στους πολίτες και κλήσεις με την σέσουλα χωρίς ουσιώδης επίλυση.

Επίσης, μου έρχεται στο μυαλό ένας προηγούμενος τραγικός σχεδιασμός που αφορούσε πάλι κυκλοφοριακή μελέτη, αυτός του ποδηλατοδρόμου στη Γερουλάνου, όπου ομολογουμένως προκάλεσε ένα απίστευτο χάος στις γειτονιές γύρω από την Αγία Τριάδα. (http://www.vimaonline.gr/20/article/1092/o-podhlatodromos-ths-geroylanoy)

Η ελεγχόμενη στάθμευση είναι, και πρέπει πάντα να είναι, το τελευταίο στοιχείο μιας κυκλοφοριακής μελέτης. Όταν δεν έχεις προσφέρει εναλλακτικές στους πολίτες για να παρκάρουν κάπου είτε τσάμπα είτε με κάποιο αντίτιμο, αλλά με ασφάλεια, τότε δεν τους πετάς ένα αποδεδειγμένα αποτυχημένο σύστημα στην χώρα μας (βλέπε παρκόμετρα στο κέντρο της Αθήνας). Άπαξ και δεν υπάρχουν εναλλακτικές πάλι εκεί θα παρκάρει ο πολίτης με το χάος να παραμένει αλλά πλέον να κυριαρχούν και περισσότερα νεύρα, παράπονα ακόμη και τσακωμοί.

Οπότε η σκέψη μας πρέπει να στραφεί στο πως μπορεί με κάποιο τρόπο άμεσα να δοθεί μια όσο το δυνατόν ουσιαστικότερη προσωρινή λύση, έως ότου πραγματοποιηθεί η μόνιμη. Η άμεση αυτή λύση έχει, κατά την γνώμη μου, δύο ονόματα: πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού και πρώην αμερικανική βάση. Δύο κτήματα πολλών στρεμμάτων που θα μπορούσαν εύκολα να γίνουν χώροι μετεπιβίβασης με δημοτική συγκοινωνία ή με κάποιο express του ΟΑΣΑ προς τους σταθμούς των μετρό μέσα σε λίγα λεπτά.

Ειδικά ο χώρος του πρώην αεροδρομίου, που παραμένει ανεκμετάλλευτος για πολλά χρόνια τώρα και θα παραμείνει για ακόμη περισσότερα έως ότου ξεδιαλυθεί το τι θα γίνει επιτέλους με την υπογραφείσα σύμβαση της Lamda Development και το τι θα κατασκευαστεί αν τελικά ακυρωθεί, είναι ο ιδανικότερος για προσωρινό πάρκινγκ.

Με την συνεργασία της Αττικό Μετρό θα μπουν security για να φυλάσσουν τον χώρο ώστε να μην υπάρχουν κλοπές και φθορές στα αυτοκίνητα, και θα μπει ένα μικρού τιμήματος εισιτήριο το οποίο, θα χρησιμοποιείται αυτόματα και με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς καθόλα τη διάρκειας της ημέρας - ένα πάρα πολύ πετυχημένο σύστημα που για παράδειγμα ισχύει στο Άμστερνταμ (P+R, park and ride).

Δεν χρειάζεται κάποια ειδική παρέμβαση, ανοίγεις μια είσοδο και έξοδο στον χώρο της πίστας και αυτομάτως έχεις εκατοντάδες θέσεις πάρκινγκ. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι οι μπάρες και το σύστημα πληρωμής. Εύκολο και άνετα υλοποιήσιμο έργο που σίγουρα θα προσελκύσει τον κόσμο αφού θα λυθεί το αγχωτικό κυνήγι μιας μαγικής θέσης.

Όσον αφορά τώρα το μακροχρόνιο έργο, που θα τρέχει παράλληλα και θα δώσει την οριστική λύση, είναι η μελέτη και δημιουργία πάρκινγκ σε κεντρικά σημεία του δήμου - κάτι αυτονόητο στις πόλεις του εξωτερικού αλλά όχι στην Ελλάδα - όπως για παράδειγμα:

• Υπόγειου από το πάρκο στην οδό Ανεξαρτησίας - πρώην τέρμα 208 - έως το αναψυκτήριο Φλαμίγκο
• Υπόγειου στην Αγία Τριάδα.

• Υπόγειου στην πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως και Σουρμένων.

• Υπόγειου, γιατί όχι, στο έργο που θα δημιουργηθεί στο πρώην αεροδρόμιο.

• Υπέργειου με ακόμα περισσότερες θέσεις, στο υπάρχον πάρκινγκ μπροστά από το νεκροταφείο Αργυρούπολης όπου φυσικά θα χρησιμοποιούνται και σαν χώροι μετεπιβίβασης στα ΜΜΜ.

Ας βοηθήσουμε βήμα-βήμα τον πολίτη για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και ας μην του ζητάμε μόνο να βάζει το χέρι στην τσέπη...

Σχόλια Αναγνωστών

1 Προσθήκη σχολίου
Σουρμενιώτης 02.04.15
Στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι ο Έλληνας παρκάρει όσο πιο κοντά μπορεί στο σημείο ενδιαφέροντος (είσοδοι μετρό) καταστρατηγώντας κάθε έννοια του κοκ και γράφοντας στα παλαιά του τα παπούτσια τις οχλήσεις που προκαλεί στην τοπική κοινωνία.Οποιαδήποτε λύση στηρίζεται σε τρίτους (βλέπε αμερικανική βάση - αεροδρόμιο) στην καλύτερη περίπτωση όπως τονίζεται και στο άρθρο θα είναι χρονοβόρα. Για μένα το παρκόμετρο με την ανάλογη επιτήρηση (για τους επισκέπτες) με βρίσκει σύμφωνο.
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.